طراحی سایت پوشاک و مد

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت مد و پوشاک

امروزه سهم بزرگی از بازار پوشاک در دنیای دیجیتال است و شاید بتوان گفت فروش آنلاین و فروشگاه های اینترنتی به آرامی جای فروشگاه های سنتی را می گیرند چه بهتر است که با طراحی سایت پوشاک و مد به عنوان کسی که صاحب یک کسب وکار است بتوانید از این بازار بزرگ و پرسود سهم قابل توجهی ببرید.

همان طور که می دانیم بخش مهمی از زندگی کنونی ما تحت تاثیر زندگی دیجیتال است و استفاده از سایت های مختلف مد و پوشاک بسیار همه گیر و پرمخاطب گردیده است.همواره برترین سایت های مد و فشن تلاش می کنند که بتوانند برند های مختلف خود را در زمینه های گوناگونی چون جواهرات ، لباس و دسته های دیگر به بازار به بهترین روش عرضه کنند.

سایت های بزرگی در زمینه ی طراحی پوشاک و مد وجود دارند. طراحی سایت پوشاک و مد باید کاربرپسند باشد و به گونه ای که بتواند نیاز مخاطب را رفع و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارش بگذارد.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

متفاوت بودن؛ یک قدم بسیار مهم

منحصر به فرد بودن ویژگی مهمی در طراحی سایت پوشاک و مد است. خاص و یونیک بودن همان چیزی است که کسب و کارتان را از سایر رقبا متمایز می کند و کاملا مربوط می شود به برند یا نام تجاری که طراحی وب سایت پوشاک و مد را بر اساس آن ایجاد می کنید.

اما چگونه می توانید هویت خود را آشکار و مشخص کنید ؟با پاسخ دادن به این سوالات برای خود می توانید هویت سایت خود را مشخص کنید اول اینکه با چه افرادی سروکار دارید و چه افرادی با کدام ویژگی ها قرار است که محصول را خریداری کنند اصلاً چرا محصول شما را قرار است خریداری کنند؟دومین سوال این است که از خود بپرسید در طراحی سایت مد و فشن کدام ویژگی است که از رقبای خود جدا و متمایز می شوید.

طراحی سایت پوشاک و مد مناسب چه مشاغلی است؟

استفاده از دنیای دیجیتال امروزه بسیار افزایش پیدا کرده است و تقریبا داشتن سایت پوشاک و مد یک ضرورت جدانشدنی برای کسب و کارها و صاحبان صنایع شده است.اگر بتوانید با طراحی سایت پوشاک و مد اصولی ، زیبا و به روز در این بازار پر رقابت جایگاهی کسب کنیم می توانیم امیدوار به پیشرفت و سود دهی زیاد و بالا باشید.

طراحی سایت پوشاک و مد برای طراحان مد و فشن ،فروشندگان پوشاک مردانه و زنانه، تولیدکنندگان پوشاک، عمده فروشان و بنکداران، سیسمونی فروشی ها و حتی خانم های خانه دار قابل استفاده است.ولی در کل در هرگونه شغلی که سروکار با مد و فشن دارد نیاز اساسی اش استفاده از یک سایت در زمینه فعالیتش است.زیرا امروز دنیای دیجیتال حرف اول را می زند و خیلی از مخاطبین ترجیح می دهند از طریق اینترنت به خواسته های خود برسند.داشتن سایت پوشاک و مد را می توان سرمایه گذاری هوشمندانه ای برای دستیابی به اهداف بزرگ در نظر گرفت.

طراحی سایت پوشاک و مد

ویژگی های طراحی سایت پوشاک و مد

در زیر با برخی از ویژگی های مهم در طراحی سایت پوشاک و مد آشنا خواهیم شد:

معرفی

یکی از عواملی که در جلب اطمینان مشتریان و بازدید کنندگان سایت پوشاک و مد می تواند موثر باشد، معرفی دقیق و کاملی در مورد محتوای سایتمان است.معرفی باید به شیوه ای باشد که مخاطب به تمام اطلاعاتی که لازم دارد دسترسی راحت و سریع داشته باشد ،این کار علاوه بر جذب کاربر به عنوان تبلیغی برای سایت نیز محسوب می شود.

دسته بندی

دسته بندی محصولات یکی از مهم ترین عوامل در طراحی سایت پوشاک و مد است که می تواند به صورت زیر انجام شود.از آنجایی که پوشاک  و مد شامل دسته های متعددی می باشد می توانید با دسته بندی مناسب به کاربران و بازدید کنندگان در انتخاب کالای مورد نظر و مناسبشان کمک کنید.

  • زیبایی و آرایش
  • پربازدیدترین های مد
  • عروس و داماد
  • ویدیو ها
  • ویژه آقایان
  • برند ها
  • عطر و ادکلن
  • جواهرات ، زیور آلات ، ساعت مچی ، عینک آفتابی و….
  • رویداد ها
  • لباس کودکانه
  • شال و روسری
  • سبک زندگی

استفاده از عکس های با کیفیت و با سایز مناسب

در سایت های مد و پوشاک عکس ها حرف اول را می زنند و توجه به نکات مهم عکس برداری مثل زاویه و نور و حتی دقت به تغییر نکردن رنگ در عکاسی می تواند در جذب کاربر تاثیر گذار باشد.

توجه به سلیقه ی مخاطبان سایت

اینکه برای چه رده ی سنی طراحی سایت انجام می گیرد و چه قشری از کاربران سایت را بازدید می کنند بسیار حائز اهمیت می باشد و باید در طراحی سایت پوشاک و مد تلاش شود تا همه نوع سلیقه مدنظر قرار گیرد تا بتوانیم تعداد قابل قبولی از کاربر را جذب کنیم.

به روز رسانی و آپدیت به صورت روزانه

در صنعت پوشاک و مد به روز بودن حرف اول را می زند زیرا به صورت روزانه و لحظه ای در حال تغییر است و یک طراح سایت باید این قابلیت را در نظر بگیرد که کاربر بتواند هر لحظه از جدیدترین و بروزترین مد و فشن اطلاع پیدا کند.در این زمینه در بین سایت ها بسیار رقابت بالاست و تمایز در بروز بودن است .

جستجوی سریع در سایت

در اکثر سایت ها معمولا کادری وجود دارد که کاربر بتواند عبارت مورد نیازش را در آن جستجو کند و به نتیجه ای که می خواهد برسد.

طراحی سایت پوشاک و مد باید در این قسمت بسیار قدرتمند عمل کند زیرا اگر بازدیدکننده نتواند به راحتی به خواسته اش برسد سریعا سایت را ترک می کند و وارد سایت های رقیب می شود که با این کار هم ترافیک و ماندگاری کاربر در سایتمان پایین می آید و هم نسبت به  مراجعه دوباره به سایت دچار بی تمایلی می شود.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

سرعت مناسب بالا آمدن صفحات و دانلود تصاویر

عکس ها ، ویدئو ها و سرعت لود آنها در طراحی سایت بسیار مهم هستند.یک سایت پوشاک و مد بدون عکس هیچ گونه جذابیتی ندارد زیرا کاربر اصلا برای خواندن به سایت نیامده و برای دیدن و بررسی محتوای غیر متنی وارد سایت شده است.با کم کردن حجم فیلم و عکس ها در حدی که به کیفیت آنها لطمه ای نخورد می توانیم به سرعت لود بهتر و سریعتر کمک کنیم.

سئو سایت پوشاک و مد

در سئو سایت پوشاک و مد محتوای خاص و مفید همراه با کلمات کلیدی مناسب می­ تواند به بهبود رتبه سایت و همچنین بازدید بیشتر کمک کند، که از نظر موتورهای جست و جو برای سایت بسیار ارزشمند و مفید است.سئو کاران همواره تلاش می کنند که با ابزارهای مختلف بتوانند در صفحه جستجو گوگل نام سایت شما را بالا بیاورند و با این کار تعدادکاربران را افزایش دهند.

خدمات سئو

طراحی سایت پوشاک و مد

تاثیر مشتریان وفادار در موفقیت سایت

داشتن یکسری مشتریان وفادار به سایت پوشاک و مد از مهمترین فاکتورهایی است که در موفقیت سایت و طراحی تاثیر می گذارد.با طراحی سایت پوشاک و مد حرفه‌ای می‌توانید این وفاداری را بیشتر کنید.

در عین حال این کار یکی از سخت‌ترین موردهایی است که سایت های کوچک و نوپا می‌توانند به آن برسند. این که مشتریان وفادار باشند در حالی که قدرت انتخاب بسیاری در این فضای بزرگ اینترنت دارند. این عامل فاکتور مهمی است که با یک طراحی‌ سایت حرفه‌ای می‌توانید آن را برای خود راحت‌تر کنید.همچنین مدت زمان استفاده مشتریان از سایت را بیشتر می کند و این به خودی خود باعث می‌شود که آن‌ها تشویق شوند که ساییتان را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنند.

سایت های بزرگ تنها لباس و پوشاک نمی‌‌فروشند بلکه به کاربران خود یک استایل مناسب را پیشنهاد می دهند. در یک طراحی سایت پوشاک و مد حرفه‌ای در مشتریان خود احساسی را ایجاد می‌کنید که مطابق با احساسات درونی آن‌ها است.

هزینه طراحی سایت پوشاک و مد چقدر است؟

طراحی سایت به دو نوع یکی از طریق کدنویسی اختصاصی که هزینه اش بالاتر ولی در عین حال کیفیتش هم بیشتر است.دیگری از طریق وردپرس که با قالب های آماده ای که در بازار وجود دارد انجام می شود که نسبت به مورد قبل هزینه اش پایین تر و کیفیتش هم قابل قبول می باشد.یکی دیگر از مزایای طراحی سایت با وردپرس آماده و در دسترس بودن آن است.

طراحی سایت پوشاک و مد در مشهد

شرکت آریا گستران با پشتوانه چندین سال تجربه در زمینه طراحی سایت در مشهد می تواند بهترین و با کیفیت ترین سایت را برای مشتریان طراحی کند تا از این طریق بتوانید به کسب و کار خودتان رونق بدهید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

این شرکت با ارائه مشاوره رایگان و پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته خدمات خود را عرضه می کند.همچنین برای افرادی که در مشهد حضور ندارند امکان مشاوره آنلاین و غیرحضوری وجود دارد.

آدرس دفتر در مشهد :

چهاراه صیاد، صیاد ۱۹ / پلاک ۳ / واحد ۳ 

شماره تماس :

۰۵۱-۹۱۰۱۲۷۰۱ / ۰۵۱-۹۱۰۱۱۱۰۶

۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ / ۰۵۱-۳۸۹۱۰۱۱۰

و در آخر

طراحی سایت پوشاک و مد باید توسط کارشناسان و متخصصین در این زمینه انجام شود زیرا باید قابلیت های خاصی همچون بارگذاری سریع و به روز محتوا و همچنین داشتن عکس های بسیار با کیفیت از مشخصه های اصلی این چنین سایت ها باشند.باید توجه شود که رقابت در این زمینه بسیار تنگاتنگ و نزدیک به هم است و رقبا تلاش می کنند که هر روز با تولید محتوای بهتر ، به روزتر و جذابتر مخاطبین بیشتری را جذب کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]

5 دیدگاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *