طراحی سایت هواپیمایی + فروش بلیط آنلاین هواپیما

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت هواپیمایی

طراحی سایت هواپیمایی و فروش آنلاین بلیط هواپیما ، با توجه به وسیع بودن دامنه فعالیت ایرلاین ها و خدمات دهی آن ها بسیار رواج پیدا کرده است. می توان گفت طراحی سایت هواپیمایی بسیار گسترده و پرکاربرد شده است.

طراحی سایت فروش بلیط هوایپما از دو قسمت تشکیل می شود :

اولین قسمت آن، ظاهر و تجربه کاربری وب سایتی است که کاربران مستقیما با آن سر و کار دارند و قسمت دوم که بخش بسیار مهمی تلقی می شود، پنل مدیریتی است که اطلاعات مختلفی مانند اطلاعات بلیط هوایپماها، اطلاعات فروش و پرواز ها و … در آن قرار می گیرد.

در طراحی سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما باید بین ۵۰-۶۰ درصد از نیازهای کاربر در همان صفحه اول گنجانده شود ، در این صورت نیازی نیست که کاربران و مشتریان به بازدید از قسمت های دیگر سایت بپردازند که این عامل در سایت فروش بلیط های هواپیما یک مزیت محسوب می شود.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

چرا طراحی سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما ضرورت دارد؟

طراحی سایت برای هر کسب و کاری اهمیت دارد و سایت های هواپیمایی هم از این موضوع مستسنا نیستند زیرا افراد می ­توانند از هر نقطه جغرافیایی از طریق وب سایت اقدام به خرید بلیط کنند،در نتیجه مشتریان شرکت افزایش می یابد.افزایش مشتریان افزایش درآمد را در پی دارد.علاوه بر درآمد و اعتبار شرکت نیز بدون نیاز به هزینه های تبلیغاتی بالا افزایش پیدا می کند و این به معنای موفقیت است.

امروزه مشتریان و مسافران تمایل بیشتری به خرید بلیط از طریق سایت و به صورت آنلاین دارند زیرا بیرون آمدن از خانه در گرما یا سرما و یا ترافیک های طولانی مدت بسیار ناخوشایند می باشد.همچنین وقت بسیار با ارزش و گرانبها است و ازطریق خرید آنلاین بلیط میتوان در اتلاف آن صرفه جویی کرد.

صفحاتی که در طراحی سایت هواپیمایی باید در نظر گرفت

  1. صفحه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری
  2. رزرو آنلاین بلیط هواپیما
  3. پشتیبانی
  4. تماس با ما
  5. درباره ما

طراحی سایت حمل و نقلویژگی های طراحی سایت فروش بلیط هواپیما

طراحی کاملا رسپانسیو (واکنشگرا)

  • در طراحی سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما باید توجه داشت که به گونه ای این طراحی انجام شود که کاربر بتواند در موبایل و یا لب تاب تجربه مشابهی را احساس کند و همچنین دسترسی کامل و راحت به تمامی اطلاعات درخواستی خود را داشته باشد.

اتصال به سیستم های رزرواسیون مرکزی پروازهای داخلی و خارجی

  • وقتی کاربر دسترسی کامل به رزرواسیون داشته باشد این امکان برایش فراهم می شود که مقایسه و انتخاب راحت تری داشته باشد و بتواند بدون جستجوهای فراوان و زمانبر به بلیط مورد نظر خود برسد.

امکان استرداد آنلاین و استرداد بلیط های چارتری

به همان اندازه که خرید بلیط می تواند موضوع مهمی برای کاربر یا مسافر باشد به همان نسبت استرداد آن هم می تواند حائز اهمیت باشد.

لذا باید در تسهیل این کار به مشتری کمک کرد تا بتواند تجربه خوبی از کار با سایت را داشته باشد.گرچه استرداد بلیط های هواپیما با توجه به زمان برگشت آن شامل تعرفه های خاصی می شود که این موضوع در طراحی سایت هواپیمایی باید لحاظ شود.

اطلاع رسانی بلیط های خریداری شده از طریق پیامک و ایمیل

ارسال پیامک به مسافر یکی از امکانات ویژه و مفیدی که در طراحی سایت آنلاین بلیط باید وجود داشته باشد زیرا به این طریق اطلاع رسانی به صورت آنی و تکمیل انجام شده است و اطلاعات پرواز در دسترس مسافر می باشد.

جهت مشاوره رایگان برای طراحی سایت هواپیمایی با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید.

ارسال پیامک تاخیر پرواز

با ایجاد و فرستادن این پیامک به مسافر می توان به حضور به موقع آن کمک کرد و کاربر سایت ما با اطمینان خاطر بیشتری به فرودگاه مراجعه می کند.

قابلیت لغو یا تایید پرواز با تاخیر بیشتر از دو ساعت از طریق پیامک

در این حالت بعد از دو ساعت مسافر می تواند پرواز خود را لغو کند و یا همچنان منتظر اعلام زمان پرواز بماند.این قابلیت تصمیم گیری را برای مسافر راحتتر می کند.

امکان جستجوی کاربر با تاریخ خرید بلیط،ایمیل و شماره تماس و نام مسافر

باید در طراحی سایت دقت شود که اولویت با راحتی دسترسی کاربر به اطلاعات مورد نظرش باشد بدین گونه که مسافر با وارد کردن کمترین اطلاعات بتواند به تاریخچه خرید بلیط خود دسترسی پیدا کند.

قابلیت تعریف و اعمال کد تخفیف بر روی نام کاربری

در این حالت می توان برای کاربرانی که خریدهای متوالی و زیادی از سایت داشته اند تخفیف های گوناگونی در نظر گرفت تا بتوان از این طریق میزان رضایت کاربر از سایت را افزایش داد.

امکان فیلتر و حذف موقت ایرلاین ها

در برخی مواقع لازم است که یک یا چند ایرلاین را با توجه به شرایط موجود و ویژگی های مورد انتظار حذف موقت یا فیلتر کرد.این موضوع کمک می کند که مدیریت بهتری بروی محتوای سایت داشته باشیم.

ارائه آمار فروش روزانه ، هفتگی و ماهانه

وقتی با استراتژی مشخص و معلومی شروع به طراحی سایت کنیم آمارها می تواند کمک بهینه ای به روند رو به جلو سایت ما داشته باشد.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

سئو سایت فروش بلیط هواپیما

سئو یعنی بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو گوگل.با سئو درست و اصولی می توان رتبه اول را در صفحه جستجو گرفت و بازدید سایت را بالا برد.

از عواملی که باعث بهبود سایت می شود می توان به ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن سایت اشاره کرد.در این حالت سایت به گونه ای طراحی می شود که دسترسی یکسانی در موبایل و لب تاب داشته باشد و کاربر تجربه خوبی داشته باشد.

عامل دیگر نیز تولید محتوای خوب و جذاب است.باید محتوا به صورتی باشد که کاربر را جذب کند به بتواند نیازهای مشتری را سریعا و به درستی برطرف کند.

خدمات سئو

هزینه طراحی سایت هواپیمایی

هزینه طراحی سایت هواپیمایی و فروش بلیط با توجه به امکاناتی که در دسترس کاربر قرار می دهند طراحی خاص و منحصر بفرد دارند که ممکن است از طریق کد نویسی اختصاصی انجام شده باشند.در این صورت شامل هزینه های بالاتر و البته کیفیت بهتر هستند و در شرایط دیگر ممکن است از وردپرس که بصورت آماده وجود دارند استفاده کنند.

قالب های آماده وردپرس در طراحی سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما بسیار پرکاربرد هستند زیرا در عین اینکه هزینه پایینی دارند کارایی بسیار قوی و کاربردی نیز دارا هستند.

طراحی سایت هواپیمایی در مشهد

شرکت آریا گستران با انواع طراحی های آماده همچون وردپرس و طراحی های کد نویسی اختصاصی می تواند بهترین و بروزترین طراحی سایت در مشهد را برای کسب کارتان با استفاده از متخصصین انجام دهد.این شرکت با ارائه مشاوره رایگان و پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته خدمات خود را عرضه می کند.

آدرس دفتر در مشهد :

چهاراه صیاد، صیاد ۱۹ / پلاک ۳ / واحد ۳ 

شماره تماس :

۰۵۱-۹۱۰۱۲۷۰۱ / ۰۵۱-۹۱۰۱۱۱۰۶

۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ / ۰۵۱-۳۸۹۱۰۱۱۰

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال + اسکریپت صرافی

سخن پایانی

سایت ها در هر کسب و کاری در حال پیشرفت چشمگیر و سریعی هستند پس نباید از این رقابت عقب ماند.طراحی سایت فروش بلیط هواپیما بسیار کارآمد و مفید واقع شده است و تقریبا امروزه نود درصد خرید بلیط هواپیما از سوی مسافران از طریق سایت ها می باشد.خرید آنلاین بسیار راحت ،سریع و بدون دردسر است پس انتخاب اول هر فردی استفاده از سایتهای فروش آنلاین بلیط هواپیما است.

منبع : aryagostaran

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۴.۸]

4 دیدگاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *