طراحی سایت حمل و نقل

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت حمل و نقل

طراحی سایت حمل و نقل یکی از اقداماتی است که صنعت حمل ونقل برای حضور در دنیای مجازی و استفاده از ظرفیت نامحدود آن می تواند انجام دهد.شرکت های حمل و نقل می توانند با طراحی سایت حمل و نقل سطح خدمت رسانی و فعالیت های خود را ارتقاء دهند.به عبارت دیگر طراحی سایت یکی از بهترین روش های بازاریابی ،فروش و تبلیغ در زمینه حمل و نقل می باشد.

طراحی سایت حمل و نقل برای شرکت های حمل و نقل و باربری یکی از ضروری ترین موارد است زیرا امروزه شرکت های حمل و نقل زیادی برای جا به جایی انواع بارها در اندازه های گوناگون وجود دارند که از معروف ترین آنها می توان به تیپاکس اشاره کرد.با پیشرفت تکنولوژی تمامی کسب وکارها به سمت خدمات آنلاین روی آورده اند و این روش به دلیل راحتی و سهولت استفاده از طرف افراد زیادی مورد استقبال قرار گرفته است.اما یک سایت حمل و نقل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

اهمیت طراحی سایت حمل و نقل

هریک از شرکت های حمل و نقل می توانند با طراحی سایتی از نوع طراحی های مدرن و پیشرفته کاربران زیادی را به سایت خود جلب نمایند و هم چنین اطلاعات لازم را در اختیار آنان بگذارند.شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و حمل نقل به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی و معرفی خدمات و فعالیت های خود همواره به دنبال راهی موثر و کارا بوده اند تا از آن طریق بتوانند بازاریابی و فروش خدمات خود را ارتقاء دهند و نیز به افزایش درآمد برسند.

با طراحی سایت حمل و نقل استاندارد برای شرکتی که در این زمینه فعالیت می کند، می توان شاخص های مختلفی را لحاظ نمود.قابلیت دریافت و رهگیری سفارش ها به صورت آنلاین، معرفی آنلاین خدمات، ارائه انواع محتوای صوتی، تصویری و ویدئویی، ارائه مقالات تخصصی در زمینه صنعت حمل و نقل، باربری، در دسترس گذاشتن اطلاعات تماس و آدرس و…  موجب ایجاد تجربه ای جدید در بخش طراحی سایت می گردد.

امکانات کاربردی سایت حمل و نقل

برخی از ویژگی های مهم و کاربردی در طراحی سایت حمل و نقل

طراحی سایت حمل ونقل

  • رزرو آنلاین زمان و مکان جابجایی
  • مدیریت وسایل حمل و نقل با GPS
  • معرفی نمایندگان در سرتاسر کشور
  • درگاه پرداخت امن

ثبت نام مشتریان و ثبت درخواست یکی از مواردی است که مشتریان تمایل دارند با وارد کردن مشخصات و انتخاب ماشین به همراه کارگر از قیمت مطلع شوند و در صورت نیاز ثبت سفارش دهند.

یک سایت حمل و نقل خوب و کارا این قابلیت را به درستی گسترش داده تا مشتریان بتوانند به سهولت به خواسته های خود برسند هرچه میزان رضایت کاربران از سایت بالاتر باشد ، بازدید سایت بالاتر می رود.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

طراحی سایت فروشگاهی | هزینه + امکانات

مزایای طراحی سایت حمل و نقل

  • امکان ثبت درخواست اینترنتی
  • قابلیت ثبت نام برای هریک از کاربران
  • قابلیت کد تخفیف برای کاربران ویژه
  • قابلیت آشنایی با انواع خدمات شرکت حمل و نقل توسط مشتری
  • قابلیت درج نقشه گوگل برای نمایش دقیق آدرس شرکت حمل و نقل
  • امکان مشاهده تعداد ماشین های سبک و سنگین و انواع ماشین های خالی
  • قابلیت برنامه ریزی برای تمام ماشین ها
  • امکان پیگیری وضعیت بار توسط هریک از مشتریان سایت

طراحی سایت حمل ونقل

هزینه طراحی سایت حمل و نقل

هزینه طراحی سایت حمل و نقل براساس معیار های مختلفی تعریف می شود از جمله کاربری سایت  و امکانات سایت که هر کدام بر اساس نوع آن تغییر می کند.تعرفه های طراحی سایت بسته به استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی یا آماده، کیفیت کدنویسی و  استفاده از قالب اختصاصی یا آماده در سایت، نوع آموزش ها و کیفیت پشتیبانی می تواند متفاوت باشد.به طور کلی سایت ها به دو روش کدنویسی اختصاصی  و یا بصورت وردپرس و قالب آماده ،قابل طراحی هستند.

در حالت کدنویسی هزینه طراحی بالا و البته کیفیت هم به همان اندازه بالا می باشد ولی در حالت وردپرس طراحی سایت سریع و آسانتر می باشد و کیفیت هم قابل قبول است.باید توجه داشته باشید که برای سایت های خیلی بزرگ و پربازدید با ترافیک بالا استفاده از قالب های آماده همچون وردپرس توصیه نمی شود.

نکات مهم طراحی سایت حمل و نقل

یک طراحی سایت خوب باید علاوه بر گرافیک زیبا ،محتوای مناسبی از لحاظ سئو  و بهینه سازی برای موتورهای جستجو داشته باشد تا بازدید زیادی بگیرد و کسب و کار شرکت حمل و نقل بتوانند ارتقا پیدا کند.باید سعی شود از تصاویر باکیفیت ولی کم حجم استفاده شود تا سرعت بالا آمدن سایت افزایش پیدا کند و بازدید کننده رضایت کامل داشته باشد.

برای اطلاع از هزینه های خدمات سئو کلیک کنید

تجارت الکترونیک یکی از قابلیت های سایت حمل و نقل می باشد که موجب افزایش نرخ فروش محصولات می گردد.علاوه براین شما می توانید خواسته های مشتریان را بشناسید و از این طریق وضعیت سئوی سایت خود را بهبود ببخشید.شرکت های حمل و نقل می توانند با این کار سطح خدمت رسانی و فعالیت های خود را ارتقاء دهند.

قابلیت فیلتر جستجو

قابلیت فیلتر جستجو یکی از مهم ترین قابلیت ها برای طراحی سایت حمل و نقل است.فیلتر جستجو برای رزرو آنلاین و برآورد خواسته ها بسیار کارا و ضروری است که کاربر راحت تر بتواند خدمات مورد نیازش را پیدا کند.

ویژگی های طراحی سایت حمل و نقل

در این بخش قصد داریم به ویژگی بسیار مهم راه اندازی سایت حمل و نقل اشاره کنیم که با نداشتن وب سایت آنها را از دست می دهید و با هر روز تأخیر در این قضیه، بیشتر به کسب و کارتان ضربه خواهید زد :

اما برخی از ویژگی هایی که یک سایت حمل و نقل را با سایر سایت ها متمایز می کند چیست؟

  • دسترسی آسان

مشتریان شرکت های حمل و نقلی که وب سایت دارند،برای استفاده از خدمات آنها نیاز به مراجعه حضوری ندارند و در هر زمان و هر جایی می توانند از طریق موبایل یا کامپیوتر،درخواست خود را ثبت نمایند.

  • اعتمادسازی برای مشتریان

جلب نظر مشتریان و اعتمادسازی وقتی اتفاق می افتد که مطمئن شوند گزینه مناسبی را انتخاب کرده اند و این مورد فقط با مقایسه سوابق کاری،کیفیت و گستردگی خدمات، هزینه خدمات رسانی و غیره با رقبا امکان پذیر است که با وب سایت این مورد به راحتی قابل بررسی است و مشتریان با یک مقایسه راحت و سریع در بین وب سایت ها می توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

  • پیگیری پروسه کار توسط مشتری بدون حضور در شرکت یا تماس تلفنی

باطراحی سایت حمل و نقل بسیاری از تماس های تلفنی و پیگیری های مشتریان از طریق شرکت حذف می شود و به راحتی می توانند از طریق  وب سایت آنها را حل کنند.

  • امکان مدیریت و برنامه ریزی برای سرویس دهی ماشین ها

در فضای وب سایت و با توجه به سفارشات دریافتی بهتر می توان برای ارائه سفارشات به رانندگان برنامه ریزی کرد و تداخلات در برنامه پیش نخواهد آمد چرا که در پنل کاربری مشتریان مشخص شده که در هر روز چه تعداد ماشین آماده خدمات رسانی برای کدام شهرها هستند و لذا برنامه ریزی بدون نقصی انجام خواهد شد.

طراحی سایت حمل و نقل در مشهد

شرکت آریا گستران با پشتوانه چندین سال تجربه در زمینه طراحی سایت در مشهد می تواند بهترین و با کیفیت ترین سایت را برای مشتریان طراحی کند تا از این طریق بتوانید به کسب و کار خودتان رونق بدهید و از رقبای خود پیشی بگیرید.این شرکت با ارائه مشاوره رایگان و پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته خدمات خود را عرضه می کند.همچنین برای افرادی که در مشهد حضور ندارند امکان مشاوره آنلاین و غیرحضوری وجود دارد.

آدرس دفتر در مشهد :

چهاراه صیاد، صیاد ۱۹ / پلاک ۳ / واحد ۳ 

شماره تماس :

۰۵۱-۹۱۰۱۲۷۰۱ / ۰۵۱-۹۱۰۱۱۱۰۶

۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ / ۰۵۱-۳۸۹۱۰۱۱۰

منبع : aryagostaran

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *