طراحی سایت خدمات نظافتی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت نظافتی

نظافت منزل یا محل کار، از جمله کارهای مهم و روزمره‌ هر مکانی محسوب می‌شود.در عین حال،نظافت کار پر زحمتی‌ است که هیچ وقت تمامی ندارد.به همین دلیل مشاغل خدماتی از شغل های پرطرفدار میان مردم به شمار می‌آیند.همین امر رقابت را نیز در این زمینه بسیار بالا برده است.در نتیجه طراحی سایت خدمات نظافتی، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.
طراحی یک سایت زیبا، با امکانات کامل و کاربری راحت، کسب و کارتان را متحول می‌کند.سایت یک شرکت خدماتی در واقع حکم ویترین آن را دارد.هرچه این ویترین باسلیقه‌تر و جذاب‌تر چیده شده باشد، مشتریان بیشتری را جذب می‌کند.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

جلب اعتماد مشتریان

مشتریان قرار است کسانی که شرکت معرفی می‌کند را به خانه و زندگی خود راه بدهند و وسایل زندگی‌شان را در اختیار آن‌ها بگذارند.پس لازم است که به شرکت اعتماد داشته باشند.با یک سایت کامل و متفاوت، اعتماد آدم‌ها را جلب می‌شود و خیالشان را از اطمینان به شرکت آسوده می‌سازید.هرچقدر سایت بزرگتر و کارشده‌تر باشد، اعتبارتان در چشم مشتری بالاتر می‌رود.

طراحی سایت خدمات نظافتی به شکل اصولی بسیار مهم و با اهمیت است و باید حتما این کار را به یک شرکت با تجربه که به همه موارد و بخش های مربوطه تسلط داشته باشند، سپرد تا نتیجه کار یک سایت کاربر پسند باشد که کسب درآمد را برای صاحبین آن به همراه داشته باشد.

طراحی سایت خدمات نظافتی این کمک را می کند تا تمامی اطلاعاتی را که نیاز دارید در قالب یک سایت مشاهده نمایید و انتخاب خود را آسان تر کنید. شرکت های خدمات نظافتی نیز با طراحی سایت می توانند بهترین تبلیغات را با کمترین هزینه برای شرکت خود داشته باشند و مشتریان زیادی را جذب نمایند.

شرکت های خدماتی با استفاده از سایت خود می توانندخدمات خود را دسته بندی نمایند و با ذکر توضیحات، جنسیت خدمتکار، خدمات بیمه و دستمزد به مشتریان معرفی نمایند.طراحی سایت خدمات نظافتی این کمک را می کند تا تمامی اطلاعاتی را که نیاز دارید در قالب سایت جامع و کامل مشاهده نمایید و انتخاب خود را آسان ترانجام هید.

طراحی سایت خدمات نظافتی

چرا سایت خدمات نظافتی

در طراحی سایت نظافتی، بخش های مختلفی وجود دارد که باید آن ها را مد نظر قرار داد.این بخش ها در واقع از ملزوماتی هستند که در یک سایت نظافتی باید وجود داشته باشند.اشتباه در طراحی این صفحات یا طراحی غیراصولی آنها می‌تواند در کاهش زمان حضور مشتریان در وب سایت تاثیرگذار باشد و در نتیجه درآمد شرکت و محبوبیت سایت را کاهش دهد.

امکانات طراحی سایت خدمات نظافتی

معرفی شرکت نظافتی

تاریخچه و سابقه‌ی شرکت را بنویسید. تصویر مجوز قانونی شرکت را قرار بدهید.افتخارات و لوح تقدیرهایی که کسب کرده‌اید را به اشتراک بگذارید.

گروه‌بندی خدمات نظافتی

نظافت منزل، محل کار، راه پله، نماشویی و … دسته‌هایی هستند که می‌توانید در این قسمت تعیین کنید.همچنین اگر خدمات دیگری هم مانند باغبانی، تعمیرات، مهمانداری و … در شرکت انجام می‌گیرد، در این بخش اضافه کنید.

قیمت خدمات نظافتی

لیست کامل قیمت خدمات را به همراه جزئیات و متناسب با نوع خدمت و ساعت درخواستی مشتری و سایر فاکتورهای مهم ، در این قسمت وارد کنید.

معرفی پرسنل

مشخصات افرادی که در شرکت نظافتی شما مشغول هستند را یادداشت کنید.سن، جنسیت و سابقه کار از پارامترهایی هستند که برای مشتری اهمیت دارند.همچنین اگر پرسنل بیمه‌ی حوادث دارند ، حتما ذکر کنید.

جدول زمان‌بندی رزرو

با طراحی یک جدول به روز و زیبا، به مشتری اجازه دهید زمانی که به نظافت چی احتیاج دارد و نوع خدماتی که درخواست دارد را تعیین کند.حتی می‌توانید آدرس دقیق و نوع پرداخت مبلغ را هم به صورت آنلاین از مشتری بپرسید تا دیگر نیازی به اپراتور تلفنی نداشته باشید.

مواد و تجهیزات مورد استفاده

از چه نوع مواد شوینده‌ای استفاده می‌کنید؟ ابزارها و وسایل نظافتتان کدام است؟ آیا همه چیز را نیروی نظافتی شرکت تامین می‌کند یا بخشی از آن به عهده‌ی مشتری است؟ این‌ها سوالاتی است که حتما برای مشتریان پیش می‌آید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال + اسکریپت صرافی

طراحی سایت نظافتی

امکانات طراحی سایت خدمات نظافتی

• معرفی شرکت، سابقه کاری کارمندان
• دسته بندی سرویس ها و خدمات شرکت

و بخشهایی نظیر :

• جستجوی ساده
• صفحه خدمات به همراه اطلاعات لازم
• رزرو نظافتچی و استخدام آنها
• بخش معرفی تعرفه ها
• درباره ی ما
•  نظرات، پیشنهادات و انتقادات
• توضیحات مختصری در مورد مواد شوینده ی استفاده شده
•  ضمانت پس از کار
• قسمت توضیحات اعتبار مجموعه در طراحی سایت خدمات نظافتی

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

بخش های مهم در طراحی سایت خدمات نظافتی

در طراحی سایت خدمات نظافتی، بخش های مختلفی وجود دارد که باید در سایت مد نظر قرار داد.این بخش ها در واقع ملزوماتی هستند که در یک سایت نظافتی باید وجود داشته باشند.اشتباه در طراحی این صفحات یا طراحی غیر اصولی آنها می‌تواند در کاهش زمان حضور مشتریان در وب سایت تاثیرگذار باشد و در نتیجه درآمد شرکت را کاهش دهد.

طراحی صفحه اصلی 

صفحه اصلی از مهمترین و اصلی ترین بخش ها در یک سایت نظافتی است.طراحی این صفحه تاثیر بسیار مثبتی بر موفقیت شرکت و جذب مشتریان می گذارد.پیشنهاد ما این است که در این صفحه حتما دسته های خدماتی و انواع خدماتی ک ارائه می دهید را قرار دهید.

سیستم رزرو آنلاین

برای سرعت بخشیدن به کارها و ساده کردن آنها برای مشتری، می‌توانید سیستم رزرو و نوبت دهی را در طراحی سایت خود در نظر بگیرید تا مشتریان راحت تر جذب سایت شما شوند.

ساخت لیست قیمت در طراحی سایت خدمات نظافتی

در خرید کالا و یا حتی خدمت، قیمت نقش تعیین کننده ای دارد.پس داشتن لیست قیمت یکی از ملزومات یک سایت نظافتی است.

معرفی ما

یکی دیگر از بخش های مهم در طراحی سایت نظافتی این است شرکت نظافتی را به صورتی معرفی کنید که دلیل لازم برای انتخاب به مشتری داده شود. از این جهت بخش معرفی ما از اهمیت بالایی در طراحی سایت برخوردار است.

سوالات متداول

یکی از بخش های اصلی در طراحی سایت خدمات نظافتی، سوالات متداولی است که ممکن است برای مشتریان مطرح شود.به دلیل اینکه بسیاری از این پرسش ها در میان مشتریان مشترک است، وجود این بخش در سایت نظافتی می تواند تا حدود زیادی به آنها پاسخ دهد و در وقت آنها صرفه جویی شود.

تماس با ما

این بخش اطلاعاتی را ارائه می دهد که مشتری برای تماس با شرکت می تواند به آن مراجعه کند و در واقع برای اعتمادسازی مخاطب تاثیر بسیاری دارد.با یک مشاوره آنلاین در این بخش می توانید کیفیت کار خود و اعتماد سازی را بالا ببرید.

طراحی سایت نظافتی

سئو سایت خدمات نظافتی

از نکات مهم در سئوی سایت خدمات نظافتی، رعایت موازنه تکرار کلمات پر استفاده در جستجوی گوگل است.همچنین تولید نوشته‌های کپی نشده و جدید توجه گوگل را جلب می کند.
طراحی نو و خلاقانه‌ی و استفاده از کلید واژه‌های مهم و پرکاربرد در سرتاسر سایت ، حتی عنوان عکس‌های استفاده شده ، سایت خدماتی نظافتی شما را از سایت رقبای قدیمی‌ بالاتر می‌برد و می توانید با سایت خود به کسب و کارتان رونق ببخشید.

کسانی که وارد سایت می‌شوند باید بتوانند با سرعت اینترنت خیلی پایین نیز به محتوای سایت به طور کامل دسترسی پیدا کنند و بدون مشکل از امکانات خدماتی و نظافتی استفاده کنند.با قرار دادن عکس‌ها و ویدئوهای کم حجم، آن را بسیار سبک طراحی کنید تا دسترسی کاربر راحت تر و ماندگاری آن در سایت بیشتر شود.

برای اطلاع از هزینه های خدمات سئوکلیک کنید

طراحی سایت خدمات نظافتی در مشهد

مجموعه آریا گستران با داشتن متخصصین با تجربه ی برنامه نویسی و طراحی سایت در مشهد می تواند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت سایت خدمات نظافتی در خور کسب و کار شما را کدنویسی و طراحی کند.از هر نقطه کشور می تواند از مشاوره آنلاین کارشناسان ما استفاده کنید و به راحتی ثبت سفارش انجام دهید.

آدرس دفتر در مشهد :

چهاراه صیاد، صیاد ۱۹ / پلاک ۳ / واحد ۳ 

شماره تماس :

۰۵۱-۹۱۰۱۲۷۰۱ / ۰۵۱-۹۱۰۱۱۱۰۶

۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ / ۰۵۱-۳۸۹۱۰۱۱۰

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

4 دیدگاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *