طراحی سایت صرافی در اصفهان + هزینه و امکانات

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت صرافی در اصفهان

طراحی سایت صرافی در اصفهان + امکانات + هزینه / هزینه طراحی سایت صرافی در اصفهان / هزینه طراحی سایت صرافی ارزدیجیتال در اصفهان

ارزهای دیجیتال امروزه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و طرفداران زیادی دارد.با توجه به رشد روز افزون این صنعت و افزایش علاقه مندان و کاربران در این حوزه وجود سازوکار هایی برای معاملات آسان تر امری ضروری است.در ایران به دلیل وجود تحریم های مختلف مبادلات ارز از جمله کارهای سخت و زمان بر به حساب می آید که احتمال ضرر شدید و یا از دست دادن سرمایه به دلایل مختلف را افزایش می دهند.اما راه کار این مشکل در استفاده از سایت های صرافی است.سایت صرافی بستری در قالب سایت یا اپلیکیشن است که امکان مبادلات مختلف را برای کاربران حوزه ارز دیجیتال فراهم می کند.در ادامه به بررسی ویژگی ها و امکانات صرافی ارز دیجیتال می پردازیم.

مشاهده امکانات اسکریپت صرافی

جهت مشاوره رایگان برای طراحی سایت صرافی در اصفهان با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال در اصفهان

صرافی ارز دیجیتال بستری برای مبالات ارز دیجیتال است.این پلتفرم در قالب سایت یا اپلیکیشن عرضه می شود و امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود می گذارد.صرافی مفهومی آشنا و شناخته شده دارد که معادل انگلیسی آن “exchange” به معنای معامله و یا همان صرافی است. صرافی های ارز دیجیتال به دو صورت آنلاین و یا فیزیکی فعالیت می کنند ولی تعداد صرافی های فیزیکی به مراتب کمتر از صرافی های آنلاین است. طبیعتا استفاده از صرافی های آنلاین در صرفه جویی وقت و انرژی بسیار موثرند و این امکان را به کاربران خود می دهند که هر وقت و هر کجا خرید و فروش ارز داشته باشند. باید این نکته را خاطر نشان کرد که در ایران صرافی های ارز دیجیتال کاربران بسیار زیادی دارد.

امکانات و ویژگی های صرافی ارز دیجیتال

صرافی های ارز دیجیتال امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. اگر قصد راه اندازی یا طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و یا انتخاب یک صرافی برای انجام مبادلات مختلف ارزی را دارید، می توانید مقاله اسکریپت صرافی را مطالعه کنید. ما در این مقاله به صورت مختصر مهم ترین امکانات و ویژگی های صرافی ارز دیجیتال آریا را بیان می کنیم.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال + اسکریپت صرافی

پنل ادمین و پنل کاربر

صرافی ارز دیجیتال آریا صرافی از نوع متمرکز است. در این صرافی امکانات و دسترسی های مختلفی برای مدیران و کاربران سایت قرار داده شده. کاربران بعد از ثبت نام و احراز هویت در صورت عدم وجود مشکل توسط ادمین تایید می شوند و می توانند کارت های بانکی خود را ثبت و مبادلات و تراکنش های مختلف را انجام دهند. در این صفحه کاربر به موجودی حساب به صورت ارزی و ریالی، کارت های بانکی، تیکت ها و … دسترسی داشته و میتواند از امکانات مختلف سایت استفاده کند.

احراز هویت

در صرافی های ارز دیجیتال متمرکز افراد باید مراحل احراز هویت را به صورت کامل انجام دهند.این مراحل اجباری است و به دستور بانک مرکزی کاربران موظف هستند که این مراحل را طی کنند.به همین دلیل در صورتی که یک کاربر خلافی را مرتکب شود پیگرد قانونی داشته و بر همین اساس مجازات خواهد شد.

درگاه های بانکی

برای افزایش امنیت در خرید و فروش های رمز ارز،کاربران می توانند از درگاه های بانکی صرافی ها استفاده کنند.این امکان یکی از مهم ترین مزایای استفاده از صرافی های ارز دیجیتال است که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی و در امنیت کامل،بتراکنش های مختلف را مدیریت کنند

کیف پول

یکی دیگر از مزایای صرافی های ارز دیجیتال امکان استفاده از کیف پول ها است. کاربران می توانند به راحتی ارز های مختلف(بر اساس ارز هایی که توسط کیف پول صرافی پشتیبانی می شود) را در کیف پول خود ذخیره کرده، و در زمان مناسب آن ها را به فروش برسانند.امنیت کیف پول ها از مهم ترین نکاتی است که کاربران باید به آن توجه داشته باشند حتما نکات امنیتی نصب و استفاده از کیف پول ها را مورد توجه قرار دهند.

طراحی سایت صرافی در اصفهان

بستر های مبادلات ارز

برای کاربران این موضوع که صرافی ارز دیجیتال از چه بستر هایی برای انجام معاملات پشتیبانی می کند بسیار حائز اهمیت است.در میان انواع صرافی ها، صرافی otc و p2p نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده، و طرفداران زیادی دارد. در توضیحی ساده درباره صرافی otc می توان گفت که در این نوع  صرافی معاملات بین خریدار و فروشنده به صورت مستفیم و بدون دخالت صرافی انجام میشود. در صرافی های p2p افراد می توانند بدون دخالت هیچ شخص یا سازمانی با هر فردی که میخواهند معامله کنند.معاملات p2p به نام همتا به همتا نیز شناخته می شود به دلایلی چون امنیت بالا، سرعت و سیستم کاربری فوق العاده طرفداران زیادی دارد.

ابزار های تحلیل

تحلیل یکی از اساسی ترین موضوعاتی است که کاربران برای معاملات خود به آن توجه می کنند. یک سایت صرافی کارآمد ابزار های تحلیل مختلفی را برای کاربران خود قرار می دهد تا با استفاده از آن احتمال ضرر و زیان را بکاهد.

اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال

اصولا شرکت های توسعه دهنده صرافی ارز دیجیتال خود را به دو صورت سایت و اپلیکیشن در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار می دهند. اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال و کیف پول در شرکت آریا گستران با زبان ری اکت نیتیو  طراحی شده است و در دو نسخه اندروید و ios عرضه  می شود.

سایت صرافی متمرکز و غیر متمرکز

به صورت کلی ماهیت سایت های صرافی دو شکل دارد، متمرکز یا غیر متمرکز. صرافی ارز دیجیتال متمرکز در واقع توسط یک شخص، گروه و یا ارگان مدیریت می شود. در این نوع از صرافی ها تمامی تراکنش ها و مبادلات کاربران توسط ادمین قابل مشاهده است. در واقع افرادی که در این نوع صرافی ها به عنوان کاربر ثبت نام می کنند باید در ابتدا توسط این فرد یا گروه تایید شوند. در این مدل از صرافی ارز دیجیتال برای بالا رفتن امنیت مراحل مختلفی از جمله مراحل احراز هویت وجود دارد. احراز هویت و ماهیت متمرکز بودن سایت گرچه به عقیده بسیاری نقطه ضعف به حساب می آید، ولی تراکنش ها و مبادلات را به خصوص برای افراد مبتدی راحت تر می کند.

صرافی ارز دیجیتال غیر متمرکز همانطور که از نام آن مشخص است کاملا برعکس صرافی متمرکز است. در این مدل صرافی ها هیچ نیازی به احراز هویت نیست و توسط هیچ شخص و ارگانی کنترل نمی شود. در این صرافی کاربران مستقیما با دیگر کاربران مبادلات ارزی انجام میدهند و هیچ واسطه ای وجود ندارد. این صرافی ها نقطه ضعف کم تری دارند ولی در ایران همانطور که گفتیم این مبادلات دشوار و طرفداران نسبتا کمی دارد.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

مهم ترین نکات طراحی سایت صرافی

محیط کاربری زیبا : یک محیط کاربری جذاب، کاربردی و در عین حال ساده کاربر را در استفاده از پنل خسته نمی کند. رابط کاربری مناسب می تواند در افزایش تعداد و رضایت کاربران و استفاده بهینه از سایت موثر باشد.

طراحی رسپانسیو : رسپانسی یا واکنشگرا بودن سایت از مهم ترین نکاتی است که در طراحی همه سایت ها از چمله سایت صرافی باید به آن توجه کرد.رسپانسیو یا واکنشگرا به این معنی است که سایت در همه دستگاه ها از جمله گوشی همراه، تبلت، نوت بوک و … نمایش صحیحی داشته باشد.

طراحی سایت صرافی در اصفهاناصول سئو : از مهم ترین مراحلی که بعد از طراحی سایت باید به آن توجه کرد اصول سئو است. برای دیده شدن سایت توسط کاربران نیاز است که اصول و سازوکار های سئو را مورد توجه قرار داد.این کار تاثیری مستقیم روی افزایش تعداد کاربران خواهد داشت.

پشتیبانی : پشتیبانی به موقع و سریع از دیگر نیاز های یک سایت صرافی است. افراد باید بتوانند در صورت بروز مشکل به سرعت با پشتیبانی تماس گرفته و مشکل را برطرف نمایند.

امنیت سایت : امنیت سایت صرافی هم برای ادمین و هم برای کاربران از مهم ترین موضوعات است. با توجه به متمرکز بودن بسیاری از صرافی ها و پایین بودن سطح امنیت نسبت به نوع غیر متمرکز آن، بالا بودن امنیت از نکاتی است که بسیار حائز اهمیت است.

هزینه طراحی سایت صرافی در اصفهان

هزینه طراحی سایت صرافی در اصفهان با توجه به نوع صرافی از نظر otc و p2p، و دیگر امکاناتی که در پنل ادمین و پنل کاربر قرار داده می شود متفاوت است.اگر قصد دارید با طراحی سایت صرافی کسب و کاری برای خود راه اندازی کنید، صرافی ارز دیجیتال طراحی شده در شرکت آریا گستران می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. تیم توسعه شرکت آریا گستران با ۱۱ سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت و فروش هاست، ۵ پلن متفاوت و کاربردی، با امکانات متنوع از صرافی ارز دیجیتال را برای علاقه مندان طراحی کرده و به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتران عزیز می باشند. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

طراحی سایت صرافی در تهران + هزینه و قیمت ۱۴۰۱

شماره تماس :

۰۵۱-۹۱۰۱۲۷۰۱ / ۰۵۱-۹۱۰۱۱۱۰۶

۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ /۰۵۱-۳۸۹۱۰۱۱۰

منبع : aryagostaran.com / tarahiweb.net

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۴.۲]

2 دیدگاه :

    1. سلام برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با تیم پشتیبانی (۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹) تماس بگیرید.
      آدرس : صیاد شیرازی ۱۹ پلاک ۳ واحد ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *