طراحی سایت صرافی در مشهد + امکانات و قیمت ۱۴۰۱

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت صرافی در مشهد

طراحی سایت صرافی در مشهد + هزینه و قیمت طراحی سایت صرافی در مشهد + اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال + اسکیریپت صرافی ارز دیجیتال

با توجه به بازار داغ ارز دیجیتال و افزایش روز افزون استفاده از این رمز ارز ها، در آینده نچندان دور شاهد جایگزین شدن ارز های دیجیتال با پول رایج کشور ها خواهیم بود.فراهم آوردن بستری امن با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، برای خرید و فروش ارز های دیجیتال فرصت طلایی برای کسب درآمد دلاری خواهد بود.

با استفاده از طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید برای هر تراکنش کارمزد تعیین کرده و خیلی راحت به درآمدهای دلاری برسید.برای ایجاد طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ابتدا باید بازار هدف خود را مشخص کنید و بعد از آن، قوانین مربوط به کشور خود در رابطه با سایت های حوزه ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار دهید.

در مجموعه آریا گستران پلتفرمی امن برای مبادله رمز ارزها ایجاد شده است که میتوانید بدون داشتن دانش برنامه نویسی یک سایت صرافی ارز دیجیتال را اداره و به درآمد برسید.در ادامه به طور کامل درباره طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال صحبت خواهیم کرد.

مشاهده امکانات اسکریپت صرافی

جهت مشاوره رایگان برای طراحی سایت صرافی در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

طراحی سایت صرافی در مشهد

 

انواع سایت صرافی ارز دیجیتال

به طور کلی صرافی ها به دو نوع متمرکز و غیر متمرکز تقسیم می شوند که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم.

صرافی های متمرکز

معمولا صرافی متمرکز توسط یک شخص یا نهاد اداره می شود.از جمله صرافی های متمرکز می توان به کوین بیس، بایننس،کراکن و … اشاره کرد.تقریبا ۹۰ درصد معاملات از طریق صرافی های متمرکز انجام می گیرد.از مزایای صرافی های متمرکز کاربر پسند بودن و قابل اطمینان بودن آن ها است ،و از معایب آن خطر نفوذ به سرورها و کارمزد معاملات را می توان نام برد.

مسدود شدن حساب های کاربری مشکل بزرگ صرافی های متمرکز برای  کاربرانی است که در کشور های تحریمی سکونت دارند.

صرافی های غیر متمرکز

معاملات در صرافی های غیر متمرکز بدون هیچ واسطه ای انجام می شود و کاربران می توانند معاملات خود را به صورت همتا به همتا انجام دهند.در صرافی ارز دیجیتال غیر متمرکز بر خلاف صرافی متمرکز، تیم صرافی هیچ گونه کنترلی بر دارایی معامله گرها ندارند.

از مزایای صرافی غیر متمرکز کاهش خطر هک، جلوگیری از دستکاری و از معایب آن پیچیدگی و حجم کم معاملات را می توان نام برد.

خرید و فروش آنلاین ارز و سکه

بدون شک خرید و فروش آنلاین ارز دیجیتال یکی از امکاناتی است که در طراحی سایت صرافی در مشهد بایستی وجود داشته باشد.در این صورت بسیاری از افرادی که برای خرید ارز به صرافی مراجعه می کنند ،به راحتی می توانند از طریق اینترنت این کار را انجام دهند.

طراحی سایت صرافی در مشهد

درگاه پرداخت بانکی در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

برای راه اندازی فروش اینترنتی ارز،امکان پرداخت وجه از طریق سایت یک امر ضروری می باشد.لذا صرافی ها می توانند از طریق درگاه های پرداختی که دارای امنیت بالایی نیز هستند استفاده کنند.در نتیجه  مشتری می تواند وجه مورد نیاز برای خرید ارز را به راحتی از طریق درگاه پرداخت نماید.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال در مشهد باید بخشی از سایت را به قیمت لحظه ای نرخ ارز اختصاص دهیم.این بخش باید همیشه به روز شده و به محض تغییر نرخ ارز، قیمت جدید را جایگزین کنیم.انجام این کار تاثیر زیادی در بالا بردن اعتبار سایت خواهد داشت همچنین می توانیم مشتریان بسیار زیادی  را نیز جذب کنیم.

طراحی سایت صرافی در اصفهان + هزینه و امکانات

کیف پول

ذخیره ارزهای دیجیتال وظیفه کیف پول ارز دیجیتال می باشد.این کیف پول ها می توانند ارز های مختلفی را ذخیره کنند.در تمامی کیف پول ها میتوان دارایی هر ارز را به تفکیک مشاهده کرد.هر کیف پول دارای یک آدرس است که می توانید این آدرس را در اختیار دیگران قرار دهید.در واقع آدرس کیف پول شبیه شماره کارت می باشد که دیگران میتوانند با آن به کیف پول شما پول واریز کنند.

امنیت در طراحی سایت صرافی

امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های یک سایت صرافی ارز دیجیتال می باشد.اگر یک سایت صرافی از امنیت لازم برخوردار نباشد نمیتوان به آن اطمینان کرد و همین امر موجب کاهش قابل توجه کاربران سایت می شود.برای برقراری امنیت سایت صرافی باید هزینه کنید و از ابزار های خاصی استفاده کنید.ابزارهای بسیار گسترده ای برای برقراری امنیت سایت صرافی در مشهد وجود دارد.یکی از مهم ترین ابزار ها احراز هویت است.احراز هویت راه کار بسیار مناسبی برای تامین امنیت سایت صرافی ارز دیجیتال می باشد.

طراحی سایت صرافی در مشهد

معیار های بهترین صرافی ارز دیجیتال در مشهد

معمولا بهترین و برترین صرافی ها بر پایه فاکتورهای زیر مشخص می شوند :

  • سطح امنیت سایت صرافی
  • میزان کارمزد
  • شیوه های پرداخت مختلف
  • کیف پول
  • میزان رضایت کاربران از استفاده از خدمات صرافی

طراحی سایت صرافی مشهد بر پایه سئو

بعد از طراحی سایت صرافی،سایت باید توسط کاربران اینترنتی مورد بازدید قرار گیرد و این کار زمانی انجام می شود که تمام اصول سئو سایت رعایت شده و سایت صرافی استاندارد های سئو را داشته باشد.همچنین بعد از طراحی نیز نکات سئو در سایت پیاده شود تا در کلمات مورد جستجوی کاربران در زمینه صرافی مانند خرید و فروش سکه و ارز جزء نتایج به دست آمد در گوگل و موتورهای جستجو باشد.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

۵ روش آسان برای ارتقاء رتبه سایت

هزینه طراحی سایت صرافی در مشهد

هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال در مشهد بر اساس امکانات و سرویس های تخصصی ویژه از جمله پنل داشبورد کاربران،پنل خرید و فروش ارز،بازار معاملاتی کاربران،کیف پول و… محاسبه می شود.هزینه قطعی طراحی سایت صرافی آنلاین و وب سایت هایی از این دست پس از تعیین و مشخص شدن نمای کلی و جزئیات مربوطه  و همچنین نیاز مشتری و بوجه در نظر گرفته شده برآورد خواهد شد.

طراحی سایت صرافی در تهران + هزینه و قیمت ۱۴۰۱

سیستم ریسپانسیو سایت های صرافی

لازمه طراحی و ساخت سایت صرافی این است که از سیستم واکنشگرا یا ریسپانسو برخوردار باشد. هر کاربر ممکن است با دستگاهی که در اختیار دارد (مانند گوشی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و…) به وب سایت مراجعه نماید.از این رو بایستی از منظر آنها به طراحی سایت صرافی نگریست و نیازها و محدویت های همه کاربران را در نظر داشت.

سیستم ریسپانسیو این امکان را به وجود می آورد که سایت صرافی در دستگاه های مختلف با صفحه نمایشگر در ابعاد متفاوت، بدون هیچگونه ایرادی به نمایش در بیاید، پیج‌ های سایت به خوبی بارگذاری شوند، ساختار سایت منسجم باقی مانده و بخش های مختلف آن برای کاربر به نمایش درآمده و برای وی کاملا قابل بهره برداری باشد.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال در مشهد

طراحی سایت صرافی دو زبانه و چند زبانه

از آن جایی که کاربران یک سایت صرافی ممکن است از هر کشوری باشند نیاز است تا طراحی سایت صرافی از زبان های مختلف پشتیبانی کند.طراحی سایت صرافی دو زبانه و چند زبانه  ضمن بالا بردن اعتبار سایت، موجب ارتقای رتبه گوگل نیز خواهد شد.طراحی سایت صرافی می تواند با داشتن این ویژگی، باعث داشتن تجارتی بین المللی شود.

سخن پایانی

دانستیم که صرافی ارز دیجیتال چیست و با وجود این سایت های صرافی دیگر نیازی به معاملات حضوری نداریم.طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال اگر به صورت اصولی انجام شود تاثیر بسیار زیادی بر درآمد کسب و کار صرافی ها خواهد داشت.طرحی سایت در شرکت آریا گستران می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.تیم طراحی و توسعه آریا گستران ۱۱ سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت و فروش هاست دارد.این تیم داری ۵ پلن متنوع و کاربردی از صرافی های دیجیتال را برای علاقه مندان این حوزه در طراحی کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین طراحی سایت در مشهد میتواند با شماره های زیر در ارتباط باشید.تیم پشتیبانی ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

شماره تماس :

۰۵۱-۹۱۰۱۲۷۰۱ / ۰۵۱-۹۱۰۱۱۱۰۶

۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ /۰۵۱-۳۸۹۱۰۱۱۰

منبع : aryagostaran.com / tarahiweb.net

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۶ میانگین: ۴.۳]

12 دیدگاه :

    1. سلام برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با تیم پشتیبانی (۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹) تماس بگیرید.
      آدرس : صیاد شیرازی ۱۹ پلاک ۳ واحد ۳

  1. سلام من خودم تازه وارد این کار شدم و از مطالب شما واقعا راضیم چون خیلی خوب راهنمایی کردید میشه بگید بهترین پلن برای یه فرد مبتدی چی هستش؟

  2. باسلام وخداقوت
    ممنون بابت سایت خوبتون برای طراحی سایت باید حداقل چقدر زمان گذاشت تقریبا چون من در حال یادگیری طراحی سایت هستم .

    1. سلام ممنون از شما این سوالی که پرسیدید کلی است و به موارد زیادی بستگی داره برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹

  3. سلام وقتتون بخیر ممنون بابت مقاله جالبتون
    برای طراحی سایتم در مورد ورزش هس شما طراحی دوزبانه انجام میدین ؟

  4. سلام آیا راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجتال نیاز به مجوز خاصی از نهاد یا سازمانی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *