طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال + اسکریپت صرافی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

با توجه به رونق ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر،اکثر افراد به دنبال کسب درآمد از این حوزه هستند.با ایجاد بستری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند سایت صرافی ارز دیجیتال و یا اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال می توانید برای هر تراکنش کارمزد تعیین کنید و خیلی راحت در این حوزه به درآمدهای بالایی رسید.

طراحی وب یکی از زیر مجوعه های شرکت آریاگستران به شماره ثبت (۶۷۷۷۵) است.در این دو مجموعه تمامی مجوز های لازم مانند اینماد،نماد سازماندهی و جواز صنفی را کسب کرده ایم تا شما عزیزان با خیالی آسوده از اسکریپت صرافی آریا استفاده کنید.ما در مجوعه آریاگستران پلتفرمی را برای شما عزیزان طراحی کردیم که خیلی راحت و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بتوانید یک سایت صرافی ارز دیجیتال را مدریت کنید.

مشاهده امکانات اسکریپت صرافی

مشاهده دمو بازار

*تمامی نسخه های اسکریپت دارای پشتیبانی رایگان و سامانه تیکتینگ می باشند*

جهت مشاوره رایگان برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

سایت های صرافی ارز دیجیتال با معرفی ارزها و با مشخص کردن قیمت لحظه ای آنها کمک بسیار زیادی در انتخاب و خرید فروش ارزهای دیجیتال می کنند.باید توجه داشت که در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال امنیت حرف اول را می زند و زبان برنامه نویسی این سایت ها بسیار حائز اهمیت است.

معمولا زبان برنامه نویسی سایت های صرافی ارز دیجیتال با فریمورک قدرتمند لاراول انجام می پذیرد گرچه ممکن است بعضی افراد برای کم کردن هزینه ها از وردپرس استفاده کنند که با توجه به محدودیت های این زبان برنامه نویسی نمی توان یک سایت قدرتمند و امن را طراحی کرد.

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال پلتفرمی است که به شما کمک می کند تا سایت صرافی خود را با بالا ترین امنیت راه اندازی کنید.با توجه به افزایش کاربران در حوزه ارزهای دیجیتال با طراحی سایت صرافی می توانید خیلی راحت از هر تراکنش کارمزد دریافت کنید و کسب و کار خود را در این حوزه توسعه دهید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

صرافی otc

یکی از روش های خرید و فروش ارزهای دیجیتال،معاملات در صرافی otc است.در بازار otc خرید و فروش‌ها بین اشخاص و یک مرجع ثابت صورت می‌گیرند.یک صرافی رمز ارزی قیمتی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف مشخص می‌کند و کاربران بر اساس همین قیمت اقدام به ثبت سفارش، دریافت یا ارسال می‌کنند و از ویژگی های اصلی صرافی otc می توان به امن بودن و کارمزد پایین آن اشاره کرد.

صرافی p2p

در صرافی p2p کاربران می توانند بدون هیچ واسطه (شخص ثالث یا سازمان ها) به طور مستقیم معامله را با هر شخصی انجام دهند.که این امر باعث افزایش اعتماد می شود.صرافی p2p که با نام های مبادله همتا به همتا یا نظیر به نظیر هم شناخته می شود و از ویژگی های این بازار می توان به امنیت بالا،سرعت عالی و سیستم کاربری فوق العاده آن اشاره کرد.

مزایای استفاده از سایت صرافی p2p

  • احراز هویت :احراز هویت در صرافی p2p به دلیل امنیت بالا انجام می شود و عکس،کد ملی، شماره کارت بانکی و شماره تلفن باید به نام خود شخص باشد.
  • امنیت بالا :امنیت اسکریپت صرافی ارز دیجیتال p2p بسیار بالا است و با وجود ساختار اسکرو در پلتفرم P2P باعث شده تا در هنگام مبادله برای خریدار و فروشنده آرامش خاطر فراهم شود.
  • روش های مختلف برداشت و پرداخت : در این صرافی روش های مختلفی برای پرداخت و برداشت پول ها وجود دارد مانند: وجه نقد،کارت بانکی،کارت هدیه و …
  • دسترسی جهانی : یکی از مزیت های سایت صرافی p2p این است که می توانید به راحتی با دسترسی به بازار جهانی در کمترین زمان،معاملات خود را انجام دهید.

پنل مدیریت

این پنل مخصوص مدیریت سایت بوده و این پنل به سرور اصلی فول نود ها متصل است.همچنین ادمین از طریق این پنل می تواند کاربران خود را مدیریت کند.زبان برنامه نویسی این پنل برای بخش فرانت بوت استرپ و برای بخش بکند فریم ورک لاراول است

پنل کاربری

پس از احراز هویت از طریق نام کاربری و پسوردی که برای از طریق اس ام اس ارسال می شود شما می توانید وارد پنل کاربری خود شوید و معاملات ارزی خود را به راحتی انجام دهید.از طریق  این پنل می توانید کارهایی مانند مدیریت کیف پول، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

امکانات اصلی صرافی ارز دیجیتال

بهتر است بدانید که در دنیای امروز بهترین و آسان ترین راه برای مبادله حرفه ای ارزها،سایت های صرافی ارز دیجیتال و اپلیکیشن های صرافی ارز دیجیتال می باشد.برخی از قابلیت های الزامی در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال عبارت اند از :

ثبت نام

اولین صفحه ای که کاربر به محض ورود مشاهده می کند پنلی است که به منظور ثبت نام و ورود کاربران تنظیم شده است.اما این صفحه صرفا برای این کار به تنهایی نمی باشد بلکه از سیستم شما در برابر ورودی های نامعتبر،حمله هکرها و هرگونه خطر و مشکل امنیتی محافظت می کند به همین دلیل باید به گونه ای طراحی شود که امنیت اطلاعات کاربران وب سایت را تایید کند.

احراز هویت

احراز هویت یکی از مهم ترین کارها برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد در سراسر جهان می باشد.احراز هویت دو مرحله ای باعث افزایش اطمینان خاطر کاربر می گردد.برای احراز هویت مدارکی مانند: ایمیل،شماره موبایل،کد ملی (به همراه اصل کارت ملی) و اطلاعات بانکی تایید شده لازم است.

کیف پول

یکی از مهم ترین بخش های در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کیف پول است که کاربر می تواند از طریق کیف پول، ارزها را در آن ذخیره کرده و در زمانی که لازم است آن را بفروشد.امنیت این بخش بسیار مهم است و نباید در این بخش سرعت تبادل اطلاعات پایین باشد.کیف پول آنلاین یکی از ملزومات مهم و اساسی در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می باشد.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتالبازارهای معاملاتی

در طراحی سایت صرافی مشابه سایت هایی مثل فارکس و نوبیتکس باید توجه داشت که کاربران توانایی معامله سریع و بدون خطای سیستمی با سایر کاربران را داشته باشند.باید درسایت چندین روش برای انجام معاملات وجود داشته باشد تا کاربران با در نظر گرفتن موقعیت خود و نوع معامله بهترین روش را انتخاب کنند.

ابزارهای تحلیل

یک سایت صرافی آنلاین باید ابزارهای مناسب و کاربردی برای مشتری های خود داشته باشد تا آنها بتوانند از روند صعودی و یا نزولی بازار مطلع شوند.با این ابزارها به واسطه درک و بینش بهتری که در کاربران ایجاد می کند احتمال ضرر و زیان بسیار کاهش پیدا می کند.

قیمت لحظه ای

صرافی های ارزهای دیجیتال باید به گونه ای طراحی شده باشند که کاربر بتواند هر زمان قیمت لحظه ای ارز دیجیتال را به صورت آنلاین مشاهده کند تا بتواند تصمیم بهتری برای خرید و فروش ارزهای خود بگیرد، این بخش نیز نقش مهمی در اعتماد کاربر به سایت دارد.

انتخاب یک بانک معتبر

یکی از مهم‌ترین نکات در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال انتخاب یک بانک معتبر و قابل اطمینان است که از طریق آن بتوانید معاملات سایت را پوشش دهید. بانک انتخابی باید قابلیت پشتیبانی از معاملات ارزهای دیجیتال دارا باشد تا بتواند تراکنش‌های مالی کاربران را تحت پوشش قرار دهد.

تیم تولید محتوا

استخدام یک تیم تولید محتوای متخصص نیز یکی دیگر از موارد مهم بعد از طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال است.تمامی وب سایت‌های معتبر و حرفه‌ای دارای یک بخش وبلاگ هستند که در آن مقالات آموزشی و مرتبط با ارزهای دیجیتال را منتشر می‌کنند. سایت صرافی آنلاین نیز به بخش وبلاگ نیاز دارد تا بتواند با تولید محتواهای متنی و یا ویدیویی، اطلاعات مهم در رابطه با معاملات ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار دهد و آنها را از آخرین اخبار روز بازار نیز مطلع سازد.

موتور معاملاتی

یک ضرورت در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال وجود موتور معاملاتی می باشد که بتواند تمامی تراکنش های معاملاتی کاربران را انجام دهد.در واقع این موتور مبالغ معاملات و میزان تراز را به طور دقیق محاسبه می کند و به کاربر نمایش می دهد.همسان سازی تراکنش های خرید و فروش نیز از دیگر وظایف موتور معاملاتی می باشد.

جهت مشاوره و راه اندازی اسکریپت صرافی ارز دیجیتال با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی رسپانسیو سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی رسپانسیو سایت باید به گونه ای باشد که (عکس ها،ویدئو ها و متن ها)  مناسب سایز هر صفحه نمایشی مانند گوشی موبایل، تبلت، لبتاب و… باشد.اهمیت رسپانسیو یا واکنشگرا بودن سایت به این دلیل است که فرد هنگام مراجعه به سایت تجربه کاربری بهتری داشته باشد.همچنین رسپانسیو بودن سایت باعث سئو بهتر سایت می شود و وب سایت رتبه بالاتری خواهد داشت.

طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال

با رونق بازارهای ارز های دیجیتال طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال بسیار مورد توجه کاربران و شرکت های فعال در این زمینه قرار گرفته است. اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال هم به گونه ای طراحی شده است که مشتری از این طریق به راحتی معاملات ارزی خود را به وسیله گوشی انجام دهد.قبل از طراحی اپلیکیشن صرافی باید به این نکته توجه کنیم که در این اپلیکیشن چه مواردی باید استفاده شود.

لیمیت (order limit)

معامله گران و تریدرها از طریق لیمیت قیمت های مورد نظر خود را بر روی ارزهای دیجیتال می گذارند و خرید و فروش های خود را انجام می دهند.امکان خرید ارزها از طریق لیمیت ها با قیمت مشخص از نوسانات شدید ارزها جلوگیری می کند و گاهی می توان ارزها را پایین تر از قیمت لحظه ای خرید.

چه زمانی برای خرید لیمیت مناسب است؟

زمانی که عجله ای برای معامله ارزهای دیجیتال ندارید بهترین زمان برای استفاده از لیمیت است.زیرا در آن لحظه،زمان زیادی دارید تا بتوانید صبر کنید تا نمودار بر روی مبلغ دلخواه شما بیاید.این کار به شما کمک می کند تا معاملات مورد نظر خود را انجام دهید.

استاپ لیمیت (stop order)

استاپ لیمیت در واقع یک نوع هشدار است که برای سود و زیان شما تعیین می شود.به این معنی که یک هشدار تعیین می کنید به طور مثال بیت کوین هم اکنون قیمتش ۱۰۰ دلار است و هر موقع که قیمت بیت کویت به ۸۰ دلار رسید با شرایط من معامله شود.

چه زمانی برای استفاده از استاپ  لیمیت مناسب است؟

استاپ لیمیت یکی از ابزارهای مدیریت ریسک است که بسیار مهم و کاربردی می باشد و برای جلو گیری از زیان استفاده می شود.استاپ لیمیت در تعیین سفارشات نقش مهمی دارد و مقدار سود شما در این بستر را تعیین می کند.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتالصرافی اتوماتیک

بازار سازهای اتوماتیک (AMM) به سیستم های غیر متمرکز DEX گفته می شود که برای قیمت گذاری ارزهای دیجیتال از فرمول های ریاضی استفاده می کنند.در این مدل سایت ها معامله با مدیر سایت انجام می شود.بازار سازهای اتوماتیک، ارزان ترین و آسان ترین راه برای برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می باشد.

در بازار ساز های اتوماتیک سیستم ها به این صورت است که افراد فقط بر حسب تتر با شما معامله می کنند یا ارزهای مورد نظر خود را برحسب موجودی تتر شما خریداری می کنند که بلافاصله پس از تایید خرید کاربر،به صورت خودکار تتر شما تبدیل ارز درخواستی کاربر تبدیل می شود.

معیارهای مهم در انتخاب سایت صرافی از نظر کاربر

  • ساده و کاربردی
  • خرید و فروش امن
  • پیشرو و سریع

امنیت سایت صرافی ارز دیجیتال

در طراحی سایت صرافی و اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال از لایه های مختلفی استفاده می شود که در هر لایه برای امنیت بیشتر و سرعت دسترسی بیشتر برنامه نویسان از قطعه کدهای رمز نگاری استفاده می کنند که دسترسی هکرها به آن را تقریبا غیر ممکن می سازد.این قسمت باعث افزایش اطمینان خاطر مشتری شده و اطلاعات با امنیت بالاتری نگه داری می شود.

پشتیبانی سایت صرافی ارز دیجیتال

سیستم پشتیبانی در اسکریپت صرافی ارز دیجیتال یکی از مهم ترین موارد است.مجموعه طراحی وب با داشتن تیم برنامه نویسی با دانش و همچنین طراحی سیستم تیکتینگ حرفه ای،سعی کرده است تا در کمترین زمان ممکن مشکلات مشتریان محترم را حل نماید.به صورت کلی به وظایف پشتیبانی سایت اشاره کنیم می توانیم به رفع مشکلات فنی سایت،بروزرسانی ها،انجام تغییرات مربوط به اصلاح سایت،بهینه سازی و تنظیم امنیت سایت و همچنین از همه مهم تر پاسخ سریع به تیکت های ارسال شده از طرف مشتریان اشاره کرد.

هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با توجه به نوع صرافی و امکانات مورد استفاده در صرافی محاسبه می شود.برای هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با توجه به نیاز مشتریان و بودجه در نظر گرفته شده قیمت طراحی سایت صرافی مشخص می شود.

همچنین امکان ارتقا به سطوح دیگر برای مشتریان پکیج‌های مختلف وجود دارد که می‌توانند با هماهنگی با تیم پشتیبانی برای ارتقای پکیج خریداری شده خود اقدام کنند.اما برای خرید اسکریپت صرافی ارز دیجیتال مجموعه آریا گستران ۴ پلن پایه،برنزی،نقره ای و طلایی را در نظر گرفته است.هر یک از این پلن ها امکانات و قیمت متفاوتی دارد

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت به معنی بهتر دیده شدن یک وب سایت در موتورهای جستجو می باشد. بهینه سازی سایت یا SEO کاری بسیار پیچیده است و باید توسط افراد خلاق و ماهر انجام شوند.

سئو دارای انواع مختلفی می باشد که عبارتند از :

  • On page seo : سئو داخلی مربوط به تمامی فعالیت هایی است که روی خود سایت انجام می شود.مانند تولید محتوای مفید، افزایش سرعت سایت، ایجاد لینک داخلی سایت و …
  • Off page seo : مربوط به فعالیت هایی است که بیرون از سایت برای ارتقاء سئوی سایت انجام می شود.مانند لینک سازی خارجی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و …
  • Technical seo : این قسمت بخشی از سئو داخلی است و مجموعه فعالیت هایی است که خزش و ایندکس صفحات را برای گوگل ساده تر میکند.فعالیت هایی مانند افزایش سرعت سایت، اسکیما گذاری، فعال سازی amp و …
  • White hat seo : سئو کلاه سفید به معنی انجام تمام فعالیت ها و روش های سئو طبق قوانینی که موتورهای جستجو آن ها را تعیین کرده است.
  • Gray hat seo : در سئوی کلاه خاکستری سئوکار علاوه بر استفاده از روش های قانونی چند تکنیک غیر قانونی را هم به کار میبرد.
  • Black hat seo : سئوی کلاه سیاه در واقع انجام هر اقدامی است که خلاف قوانین موتورهای جستجو باشد.
۵ روش آسان برای ارتقاء رتبه سایت

طراحی سایت صرافی در مشهد

شرکت آریا گستران با ۵ سال سابقه کار در زمینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ( اسکریپت صرافی ارز دیجیتال ) و همچنین طراحی اپلیکیشن ارز دیجیتال و با بیش از ۲۰ نمونه کار موفق در این زمینه فعالیت دارد.مشتریانی که علاقه مند به طراحی سایت صرافی در مشهد هستند می توانند به صورت حضوری به شرکت مراجعه کنند.برای افرادی که در شهرهای دیگر درخواست بستن قرارداد با شرکت آریا گستران را دارند می توانند از طریق جلسات آنلاین از جزئیات پروژه آگاه شوند.

طراحی سایت صرافی در تهران + هزینه و قیمت ۱۴۰۱

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

آدرس دفتر در مشهد :

چهاراه صیاد، صیاد ۱۹ / پلاک ۳ / واحد ۳ 

شماره تماس :

۰۵۱-۹۱۰۱۲۷۰۱ / ۰۵۱-۹۱۰۱۱۱۰۶

۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ / ۰۵۱-۳۸۹۱۰۱۱۰

منبع : aryagostaran / tarahiweb

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵۸ میانگین: ۵]

61 دیدگاه :

    1. سلام درآمد از طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به عوامل زیادی بستگی داره برای مشاوره می تونید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

    1. سلام برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با تیم پشتیبانی (۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹) تماس بگیرید.
      آدرس : صیاد شیرازی ۱۹ پلاک ۳ واحد ۳

  1. سلام خسته نباشید برای تولیو طراحی سایت خودم ازتون سوال داشتم که پشتیبانی و به روز رسانی سایت رو هر چند وقت یک بار بررسی می کنید ؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر بستگی داره به پشتیبانیتون
      برای اطلاعات بیشتر می تونید با تیم فنی آریاگستران در تماس باشید

  2. سلام وقت بخیر
    شما تولید محتوا در زمینه طراحی اپلیکیشن برای سایت تردینگ و بیت کوین انجام میدین ؟ و اگه هست لطف کنید بفرمایید به چه صورت هس ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *