طراحی سایت بیمه

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت بیمه

با فراگیر شدن استفاده از بیمه های مختلف در میان مردم،نیاز به منبعی که دسترسی افراد را برای خرید انواع بیمه ها سهولت بخشد، احساس می شود.منابعی مانند یک سایت یا اپلیکیشن که در کوتاه ترین زمان بتواند به درخواست های متفاوتی از طرف کاربر یا به عبارتی دیگر مشتری پاسخ دهد.این موضوع ضرورت طراحی سایت بیمه را چند برابر می کند چرا که استفاده از سایت یا اپلیکیشن می تواند در اتلاف وقت مشتری و کارگذار بیمه بسیار موثر باشد.در ادامه این مقاله به مزایا و امکانات ضروری برای یک سایت بیمه میپردازیم.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

مزایای طراحی سایت بیمه

  • امکان دسترسی آسان و ۲۴ ساعته
  • دریافت استعلام در کوتاه ترین زمان
  • صرفه جویی در وقت
  • افزایش کلاس کاری
  • اطلاع رسانی از اخبار روز در این حوزه
  • تبلیغات آسان و موثر با هزینه ی کم
  • افزایش میزان اعتماد مشتری
  • مشاوره غیر حضوری
  • سرعت در ارائه خدمات
  • افزایش فروش
  • جذب مشتری
  • ارتباط آسان با مخاطب و نیاز سنجی

برای اطلاعات بیشتر درباره طراحی سایت شرکتی کلیک کنید

امکانات یک سایت بیمه

قطعا طراحی سایت بیمه برای شرکت کارگذاری،با فراهم آوردن امکانات مورد نیاز کاربران،علاوه بر بالا بردن میزان رضایت مشتری یا کاربر،بر محبوبیت شرکت می افزاید.از جمله امکاناتی که در یک سایت بیمه باید وجود داشته باشد عبارتند از:

طراحی سایت بیمه

  1. معرفی شرکت
  2. اطلاعات دقیق از انواع بیمه نامه ها
  3. راهنمایی جامع برای خرید هر کدام از بیمه نامه ها
  4. دریافت استعلام
  5. خرید آنلاین
  6. مشاوره رایگان و غیر حضوری
  7. آخرین اخبار این حوزه و اطلاع رسانی ها
  8. آدرس و شماره تماس نمایندگی های فعال

 

 معرفی شرکت

در هر سایتی وجود صفحه ای به عنوان معرفی نیاز است.در صفحه معرفی یک شرکت بیمه باید به صورت جامع درباره موضوعاتی همچون تاریخ تاسیس،رؤسای سابق،اولین بیمه نامه ها،تعداد نیروی انسانی،آدرس دفتر مرکزی،شماره دفتر مرکزی و لینک شبکه های مجازی،اساسنامه ها و مجوز های سازمانی و …به صورت مجزا توضیح داده شود،این کار در افزایش محبوبیت و اعتماد کاربر سایت موثر خواهد بود.

اطلاعات دقیق انواع بیمه نامه ها

یکی از مهم ترین امکاناتی که باید در طراحی سایت بیمه برای کاربر قرار داده شود،صفحه دسترسی به اطلاعات انواع بیمه ها است.بیمه هایی مانند خودرو،آتش سوزی،حوادث،درمان و … . هر قسمت به صورت مجزا باید ویژگی هایی داشته باشد که بتواند به صورت کامل به سوالات کاربران پاسخ دهد.به عنوان مثال فردی که به دنبال خرید بیمه خودرو است،باید به راحتی بتواند درباره انواع بیمه های خودرو،مدارک مورد نیاز برای خرید بیمه خودرو،شرایط پرداخت اقساط بیمه و… مطالعه کند.

طراحی سایت هواپیمایی + فروش بلیط آنلاین هواپیما

راهنمای جامع برای خرید هر کدام از بیمه نامه ها

نیاز به صفحه ای برای راهنمایی مشتری می تواند از سردرگمی کاربر و در نهایت خروج او از سایت موثر باشد.شما می توانید با ایجاد صفحه ای آموزشی،مراحل مختلف مانند ارسال مدارک و پرداخت آنلاین را به اقشار مختلف آموزش دهید.

دریافت استعلام

در صفحه ای دیگر کاربر می تواند با وارد کردن اطلاعاتی،مدت زمان باقیمانده از بیمه،هزینه های پرداختی،کارگذار مسئول و… را مشاهده کند.این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

خرید آنلاین

در این قسمت با ایجاد ساز و کار هایی،می توان اطلاعات و مدارک مورد نیاز مشتری را دریافت کرد و پس از پرداخت هزینه بیمه توسط کاربر، بیمه نامه را در قالب فایل pdf ارسال نمود.

مشاوره رایگان و غیر حضوری

اگر مشتری،در بعضی از قسمت ها متوجه مراحل نشد، یا جواب سوالات خود را پیدا نکرد،مشاوره تلفنی در افزایش رضایت او بسیار مفید خواهد بود.حتی با این روش می توان بهتر ایرادات سایت را پیدا و حل کرد.

 آخرین اخبار این حوزه و اطلاع رسانی ها

اخبار به روز در حوزه بیمه و یا اطلاع رسانی رویداد ها،می تواند در جذب مخاطب کمک کند.

طراحی سایت فروشگاهی | هزینه + امکانات

 آدرس و شماره تماس نمایندگی های فعال

کاربر در صورت نیاز به مراجعه حضوری،به راحتی می تواند آدرس نزدیک ترین دفتر بیمه به محل سکونت خود و شماره تماس دفتر و حتی شماره تماس کارگذار دفتر را پیدا کند.

هزینه طراحی سایت بیمه

برای شرکت بیمه هزینه متناسب با امکاناتی که در نظر دارید روی سایت برای کاربر قرار دهید متفاوت است.همچنین بسته به موقعیت مکانی نیز این مقدار تغییر می کند.البته توجه داشته باشید که قیمت های گزاف برای طراحی سایت بیمه به معنی ایجاد یک سایت حرفه ای و عالی نیست.عوامل متعددی برای سنجش یک سایت حرفه ای وجود دارد که می توانید با کمک آنها تصمیم بهتری بگیرید.

طراحی سایت بیمه

چند نکته مهم درباره طراحی سایت بیمه :

در طراحی سایت بیمه باید به چند نکته توجه داشت.این نکات در جذب مشتری و ماندگاری کاربر در سایت کمک می کند.

سرعت سایت

حتما سرعت بارگذاری سایت را بالا ببرید.سایتی که طراحی می شود اگر کند باشد،مخاطب را خسته می کند و با خروج او از سایت فرصت برای معرفی و ارائه بیمه ها از دست می رود.

طراحی زیبا

طراحی سایت بیمه باید منحصر به فرد باشد.جذابیت بصری و استفاده از رنگ های زیبا مخاطب را جذب سایت می کند.

رسپانسیو و واکنشگرا بودن

یکی دیگر از ملاک های مهم در طراحی سایت بیمه، رسپانسیو بودن آن است.یعنی سایت در دستگاه های مختلفی مانند لپتاپ،تبلت،گوشی همراه و… به درستی اجرا شود.

مشاوره آنلاین

برای یک سایت بیمه ایجاد صفحه ای برای پرسش و پاسخ بسیار حیاتی است.مشتری باید بتواند با مشاوران بیمه از طریق سایت در ارتباط باشد و سوالات خود را بپرسد.همچنین به شماره تماس کارشناسان بیمه در شهر محل سکونت خود نیز دسترسی داشته باشد.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

صفحه ای برای پرسش های رایج

کاربر به راحتی جواب برخی سوالات که در میان افراد مشابه است را به راحتی پیدا می کند و نیازی به مشاوره آنلاین و صرف زمان برای دریافت پاسخ مشاور نیست.

راهنمایی درست

باید توجه کرد که کاربر مراحل را به درستی طی کند.اگر می خواهد بیمه نامه ای را بخرد و یا استعلام بگیرد باید قسمتی را برای راهنمایی او در نظر گرفت.

طراحی سایت خدمات نظافتی

فونت صحیح

در طراحی سایت بیمه فونتی که برای نوشته ها استفاده می شود باید خوانا باشد.پیشنهاد می کنیم که در هیچ سایت شرکتی،آموزشی،فروشگاهی و خبری و ترجیها در سایت های شخصی از فونت های هنری و ناخوانا استفاده نکنید.اینکار باعث می شود خواننده مطلب شما زود خسته و از سایت خارج شود.

دسترسی سریع

ایجاد منوها و لینک های داخلی برای دسترسی سریع تر کاربر به هدف یا سوال خود بسیار در میزان رضایت او از سایت تاثیرگذار است.این کار از خسته شدن کاربر و درنهایت خروج او از سایت جلوگیری می کند.

بروز رسانی ها

یکی دیگر از نکات مهم در سایت های بیمه بروز بودن قیمت ها است.قیمت بیمه نامه ها باید روزانه و حتی در صورت لزوم در هر ساعت بروزرسانی شوند.

محتوای خوب

استفاده از محتوایی کامل و عالی به کاربر کمک می کند پاسخ سوالات خود را راحت تر و سریع تر دریافت کند.همچنین در ارتقاء سایت هم تاثیر بسزایی دارد.

برای اطلاع از هزینه های سئو کلیک کنید

۵ روش آسان برای ارتقاء رتبه سایت

سایت نمادی برای اعتبار شما

امروزه استفاده از روش های نوینی مانند طراحی سایت و استفاده از اپلیکیشن،در میان شرکت های مختلف فراگیر شده است.بهره بردن از این راه ها،مزیت های زیادی دارد که قطعا در روش های سنتی کم تر دیده می شود.یکی از مهم ترین مزیت های آن همانطور که قبلا اشاره شد،افزایش اعتبار شرکت است.

طراحی سایت بیمه در مشهد

شرکت آریا گستران مفتخر به ارائه خدمات متنوع در زمینه هایی چون طراحی سایت در مشهد ،طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال،طراحی اپلیکیشن،ارائه دامنه و خدمات هاست و … می باشد.برای مشاوره و کسب اطلاع بیشتر از شرایط و امکانات می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری با ما در ارتباط باشید.

آدرس دفتر در مشهد :

چهاراه صیاد، صیاد ۱۹ / پلاک ۳ / واحد ۳ 

شماره تماس :

۰۵۱-۹۱۰۱۲۷۰۱ / ۰۵۱-۹۱۰۱۱۱۰۶

۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ / ۰۵۱-۳۸۹۱۰۱۱۰

منبعaryagostaran 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

10 دیدگاه :

  1. سلام وقت بخیر
    سفارش سایت بیمه داشتم برای مهمه در کوتاهترین زمان انجام بشه برای سفارش باید چه کار کنم ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *