طراحی سایت حقوقی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت حقوقی

در دنیای امروز یکی از بهتری راه ها برای معرفی کسب و کار طراحی سایت می باشد.ایجاد یک سایت کاربری با محیط کاربری زیبا نه تنها باعث افزایش تعداد مشتریان می شود بلکه در افزایش رضایت و صرفه جویی در وقت و انرژی افراد موثر خواهد بود.در این مقاله قصد داریم مزایا و امکانات طراحی سایت حقوقی را بررسی کنیم.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

سایت حقوقی

در بیشتر مواقع بزرگترین دغدغه افراد بعد از مواجهه با یک مشکل حقوقی پیدا کردن یک وکیل خوب و کاربلد است.طراحی یک سایت حقوقی امکان ارائه یک رزومه آنلاین از وکلای حقوقی و دسترسی کاربران به این رزومه را فراهم می کند.همچنین کاربران می توانند برای رزرو وقت مشاوره به صورت آنلاین اقدام کرده و مدارک مورد نیاز خود را نیز ارسال کنند.

طراحی سایت شرکتی

مزایای طراحی سایت حقوقی

افزایش اعتبار موسسه شما

سایت مانند ویترینی برای کسب و کار شما است.جایی است که می توانید مشتری را جذب کنید و به کسب و کار خود اعتبار ببخشید.

افزایش مشتری

طراحی سایت ارتباط مستقیم با افزایش مشتری دارد.با ایجاد سایتی حرفه ای می توانید خود و موسسه حقوقیتان را بدون پرداخت هزینه تبلیغات، معرفی کنید.

دسترسی آسان

به راحتی موسسه حقوقی شما در همه جا قابل مشاهده است.همچنین احتمال فیلتر شدن سایت ها نسبت به شبکه های اجتماعی بسیار پایین تر می باشد.

اعتماد سازی

با ایجاد صفحه ای تحت عنوان رزومه در سایت می توانید اعتماد موکلتان را جلب کنید.این نکته در همه کسب و کارها حائز اهمیت است.

مشاوره آنلاین

به صورت غیر حضوری می توانید با افراد زیادی تعامل داشته باشید و به سوالات کاربران پاسخ دهید.این کار در محبوبیت و تعداد کاربران سایتی که طراحی می کنید تاثیر خواهد داشت.

کاهش هزینه بازاریابی

به صورت موثر و کم هزینه موسسه خود را تبلیغ کنید.یک از روش های نوین بازاریابی طراحی سایت است.با طراحی یک سایت حرفه ای کاربران جذب سایت شما می شوند.

ارائه خدمات متنوع

با دسته بندی تخصص هر وکیل در موسسه، می توان خدمات بهتر و جامع تری را ارائه داد.کاربران با این روش در سایت برای پیدا کردن وکیلی مرتبط با مشکلی که دارند سردرگم نخواهند شد.

محدوده مکانی گسترده

برای ارائه خدمات دچار محدودیت مکانی نخواهید شد.افراد از همه جای ایران و حتی کشور های دیگر به سایت شما دسترسی خواهند داشت و می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

فرم و رزرو آنلاین

موکل با پر کردن فرم اطلاعات می تواند به صورت غیر حضوری وقت رزرو کند.این کار از اتلاف زمان جلوگیری خواهد کرد.

محتوای بروز

می توانید محتوای سایت خود اعم از مقالات و یا قیمت خدمات را به روزرسانی کنید.این به روزرسانی ها به جذب مخاطب کمک خواهد کرد چرا که کاربران به دنبال اطلاعات جدید و تازه هستند.

طراحی سایت حقوقی

امکانات سایت حقوقی

مقالات

 محتوا و مقالات سایت بسیار مهم هستند چرا که بسیاری از کاربران با هدف مطالعه مقاله برای حل مشکل خود وارد سایت ها می شوند.این محتوا باید چند ویژگی را دارا باشد:

  1. منحصر به فرد یا unique بودن: سعی کنید مقاله تان کپی نباشد.
  2. محتوای تصویری: در مقاله خود از عکس یا ویدئو های کوتاه و کم حجم قافل نشوید.این کار باعث جذب کاربر بیشتری می شود.
  3. غلط های املایی و نگارشی: حتما قبل از انتشار مقاله خود اشتباهات نگارشی و دستوری را بررسی کنید.
  4. فونت خوانا: هرگز از فونت های ناخوانا و تحریری استفاده نکنید.این کار باعث خسته شدن و در نهایت خروج کاربر از سایت شما خواهد شد.
  5. جامع بودن: سعی کنید مقاله ای که منتشر می کنید حتما پاسخگوی مشکل کاربران باشد.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

 رزومه آنلاین

برای جلب اعتماد کاربر لازم است که در صفحه ای اطلاعات مختصری از خود و رزومه ای که دارید را قرار دهید.به علاوه با این کار وقت شما برای معرفی خود به مشتری هدر نخواهد رفت.

پرسش و پاسخ

 با ایجاد صفحه ای برای پرسش و پاسخ می توانید با بازدیدکنندگان سایت خود تعامل داشته باشید.این کار در افزایش تعداد کاربران و افزایش مشتری موسسه موثر خواهد بود.

رزرو آنلاین

برای کاربران این امکان وجود دارد تا به صورت آنلاین زمانی را برای مشاوره حقوقی رزرو کنند.این کار باعث صرفه جویی در وقت و انرژی هر دو طرف خواهد بود.

پنل کاربری

 افراد با ثبت نام در سایت، به امکاناتی مانند ارسال مدارک، پیگیری درخواست و … دسترسی خواهند داشت.

فرم اطلاعات

افراد با ثبت نام در سایت می توانند فرم اطلاعات و مشکل حقوقی خود را ذکر کنند.این اطلاعات در سایت دسته بندی شده و مرتب خواهد بود و در صورت مراجعه حضوری و یا غیر حضوری به راحتی به این اطلاعات دسترسی خواهید داشت.

مشاوره آنلاین

موکل از هر شهر ایران و حتی از کشور های دیگر با رزرو زمانی برای مشاوره، با شما در ارتباط خواهد بود.این جلسه مشاوره می تواند به صورت تلفنی و یا به صورت تصویری انجام شود.

درگاه پرداخت

 کاربرانی که درخواست رزرو وقت برای مشاوره را دارند با پرداخت بیعانه برای حضور در موسسه حقوقی و یا آنلاین و در دسترس بودن برای تماس به صورت غیر حضوری موظف خواهند شد.

دسته بندی

در سایتی که طراحی می شود، ایجاد چند دسته تخصصی از وکلا، برای دسترسی راحت تر بسیار مفید خواهد بود.در هر قسمت افراد می توانند به روزمه و شماره تماس دفتر وکیل مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

اطلاعیه ها و اخبار

اخبار مهم و اطلاعیه های این حوزه را در سایت خود قرار دهید.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت حقوقی

هزینه طراحی سایت حقوقی

با توجه به میزان امکاناتی که قصد دارید در سایت خود قرار دهید، همچنین تعداد کاربران و میزان دسترسی آنها، هزینه طراحی سایت فرق خواهد کرد.به صورت کلی شرکت آریا گستران دو پلن برای طراحی سایت را در اختیار مشتریان قرار می دهد.این قیمت بر اساس نوع طراحی سایت یعنی وردپرسی یا اختصاصی است.بهتر است بعد از تحقیق و بررسی و هدف گذاری، با طراح سایت مد نظر خود مشورت کنید.

سئو را نادیده نگیرید

طراحی و ایجاد یک سایت همه ی مسیر نیست.بعد از طراحی سایت نوبت به مهم ترین قسمت ماجرا یعنی سئوی آن می رسد.اگر در زمینه طراحی سایت تحقیق کرده باشید، قطعا درباره سئو مقالاتی را خوانده اید و می دانید که برای دیده شدن سایتتان باید سازوکارهای سئو را اعمال کنید.برای مطالعه بیشتر درباره سئو می توانید مقاله سئو چیست را مطالعه فرمایید.

برای اطلاع از هزینه های خدمات سئو کلیک کنید

نکته ای مهم

فراموش نکنید، اکثر افرادی که وارد سایت شما می شوند در تلاش برای بررسی و حل مشکلات خود هستند.سایت شما در عین سادگی باید جامع باشد.باید به صورتی طراحی شود که عامه مردم از اقشار مختلف بتوانند به راحتی آن را درک کنند.مقالات شما باید به درستی مخاطبان را راهنمایی کند و قابل فهم برای همگان باشد.این کار سایت شما را از دیگر رقبا متمایز خواهد کرد.

طراحی سایت حقوقی در مشهد

تیم برنامه نویسی و طراحی سایت در شرکت آریا گستران با ۱۱ سال سابقه فعالیت در این زمینه می توانند با طراحی سایت در مشهد به دو صورت وردپرسی و اختصاصی، بستری مناسب برای معرفی و ارتقاء کسب و کار را برای شما فراهم کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری با ما در تماس باشید.

آدرس دفتر در مشهد :

چهاراه صیاد، صیاد ۱۹ / پلاک ۳ / واحد ۳ 

شماره تماس :

۰۵۱-۹۱۰۱۲۷۰۱ / ۰۵۱-۹۱۰۱۱۱۰۶

۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ / ۰۵۱-۳۸۹۱۰۱۱۰

منبع : aryagostaran / tarahiweb

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]

8 دیدگاه :

  1. سلام و وقت بخیر

    طراحی سایت حقوقی با وردپرس پیاده سازی میشه یا اختصاصی طراحی میشه؟و اینکه آیا پشتیبانی بعد از تحویل پروژه هم دارید؟

    1. سلام بستگی به امکانات مورد نیازتون داره.هم با وردپرس و هم با کد نویسی انجام میدیم و پشتیبانی یک سال اول رایگان.برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۵۷۴۷۳۲۳۹ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *