طراحی سایت حرفه ای + هزینه و امکانات

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت حرفه ای + هزینه و امکانات

با توجه به جهانی شدن و گستردگی استفاده از اینترنت تقریبا تمامی مشاغل به یک سایت حرفه ای برای معرفی خود نیازمندند.باید توجه داشت که با استفاده از طراحی سایت حرفه ای می توان با کم ترین هزینه محصولات یا برند خود را به تمام مردم معرفی کرد.

هر مجموعه یا فردی در هر نوع از تجارتی می تواند با طراحی سایت حرفه ای و کارآمد به راحتی به موفقیت های زیادی برسد.برای برجسته بودن در بازار رقابتی موجود در این دوره داشتن یک وب سایت حرفه ای برای هر نوع کسب و کار و تجارتی به ویژه مشاغلی که نیازمند به معرفی و گستردگی بیشتری می باشند، از الزامات آن تجارت و کسب و کار می باشد.

باید این نکته را نیز در نظر داشت که بسیاری از کسب و کارها به دلیل روند سنتی که در پیش می گیرند و به جای به روز رسانی خود با دنیای اینترنتی همان روند سابق را پیش می روند به مرور زمان از بازارهای رقابتی حذف می شوند، زیرا اصل و اساس این دوره بر پایه اینترنت و تکنولوژی های روز دنیا می باشد.در این مقاله قصد داریم تا شما را با دلایل ضرورت داشتن یک سایت حرفه ای آشنا کنیم.

جهت طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

چرا طراحی سایت مهم است؟

  1. طراحی سایت حرفه ای باعث شناخت بیشتر کسب و کار میشود
  2. تاثیر مثبت بر مشتریان با داشتن سایت رسمی و شناخته شده و افزایش اعتبار
  3. پیشرفت سریع تر در بازار رقابتی با بازاریابی گسترده
  4. ایجاد کمپین تبلیغاتی در گوگل باعث افزایش مشتری می شود
  5. ارائه خدمات بهتر و ارتباط راحت تر با مشتریان
طراحی سایت صرافی در تهران + هزینه و قیمت ۱۴۰۱

در طراحی سایت چه مواردی اهمیت دارند؟

سرعت بالا بارگذاری صفحات

سرعت سایت یکی از مهمترین موارد در طراحی سایت حرفه ای می باشد.هر چه سرعت بارگذاری مطالب بیشتر باشد کاربر سریع تر به خواسته خود می رسد که در نتیجه این مورد باعث رضایت هر چه بیشترکاربر خواهد شد.در نظر بگیرید که هرچه سرعت بارگذاری در طراحی سایت حرفه ای کمتر باشد کاربر خسته شده و به سرعت سایت را ترک کرده و به سراغ سایت های دیگر با داشتن این قابلیت خواهد رفت.این موضوع بسیار در رتبه سایت تاثیرگذار خواهد بود و باعث می شود که سایت در رتبه های پایین تر قرار بگیرد.

۵ روش آسان برای ارتقاء رتبه سایت

رسپانسیو بودن سایت

امروزه استفاده از دستگاه های هوشمند به ویژه گوشی موبایل در بین افراد افزایش یافته است.داشتن یک سایت حرفه ای رسپانسیو بدین معنی است که سایت شما را در هر صفحه ای با هر اندازه ی متفاوت تطبیق دهد.

اگر سایت که طراحی شده است رسپانسیو نباشد به محض باز شدن سایت در دستگاه های دیگر بهم ریخته خواهد بود و این بهم ریختگی سایت باعث فرار کاربران خواهد شد.

اما سایت حرفه ای با طراحی و رسپانسیو قوی به جذب بیشتر کاربران کمک خواهد کرد که این مورد همان طور که گفته شد در داشتن رتبه بالا گوگل نقش مستقیم دارد.

داینامیک بودن سایت

داینامیک یا پویا بودن سایت یکی از مفاهیم ابتدایی و بسیار مهم در مسیر طراحی سایت می باشد.سایت پویا باعث اتصال بخش های متفاوت سایت به یکدیگر است.

با ایجاد یک سایت داینامیک می توان هر روزه مطالب جدید را به سایت اضافه کرد.همچنین با داشتن پنل مدیریتی آسان می توان به راحتی یک سایت را مدیریت کرد و هر گونه تغییری را به راحتی بر روی سایت اعمال کرد.در نتیجه تمام این موارد گسترش سایت به راحتی انجام می گیرد.

بخش وبلاگ در سایت

داشتن یک وبلاگ در طراحی سایت حرفه ای به شما این امکان را می دهد که مطالب جدید را به راحتی در سایت خود قرار دهید.ایجاد محتوا یکی از اصول اولیه در طراحی سایت است پس سایت شما باید قابلیت این را داشته باشد که بتوان هر چند وقت یکبار مطالب جدید را به آن اضافه کرد.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال + اسکریپت صرافی

داشتن ظاهر شیک برای سایت

در طراحی سایت حرفه ای داشتن یک ظاهر شیک و زیبا در جذب افراد بیشتر بسیار تاثیرگذار است. نحوه چیدمان منو سایت، مطالب سایت و بقیه موارد که هم زیبا باشد و هم کاربر به راحتی بتواند از آن استفاده کند باعث می شود که کاربران راحت به مطالب سایت دسترسی پیدا کنند و همین طور باعث معرفی بیشتر سایت به سایر کاربران جدید می شود.

محتوای قوی

تولید محتوا قوی در طراحی سایت حرفه ای به رتبه بندی سایت توسط گوگل بسیار کمک می کند.رعایت الگوریتم های گوگل باعث می شود سایت در بالاترین رتبه بندی قرار گیرد.

استفاده از تصاویر و ویدیو های جذاب در طراحی سایت حرفه ای نیز در جذب بیشتر مخاطب بسیار تاثیرگذار است.اگر در یک صفحه فقط از نوشته استفاده شود به مرور مخاطب خسته شده و از سایت بیرون می رود، پس حتما این نکته را در نظر داشته باشید که تنوع در مطالب سایت بسیار مهم می باشد.

سئو قوی

موتورهای جستجوگر گوگل محتویات سایت ها را طبقه بندی می کنند و به هرسایتی که محتویات کامل تر و بهتری داشته باشد رتبه بهتری می دهند.با گسترش دنیای وب و افزایش غیرقابل تصور تولید محتوا، اهمیت موتورهای جستجو بیشتر از قبل است و می‌بینیم که امروزه، موتور جستجوی گوگل به عنوان برترین موتور جستجوی فعلی در جهان است و یکی از بزرگترین نهادهای اقتصادی دنیا محسوب می‌شود.

برای اطلاع از هزینه های خدمات سئو کلیک کنید

افزونه yoast seo

پشتیبانی و تیکتینگ

پشتیبانی از سایت که در دسترس کاربران قرار می گیرد و به کاربران در هنگام برخورد با مشکلی راه حلی را پیشنهاد می دهد یک دیگر از موارد مهم در هنگام طراحی سایت حرفه ای است که باید حتما به آن توجه ویژه داشت.

هزینه طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

سایت به عنوان نماینده شما در فضای اینترنت است و هرچه طراحی سایت حرفه ای تر باشد کاربران بیشتری به شما و کسب و کار شما اعتماد می کنند.یک سایت حرفه ای تاثیرگذار و شایسته هدف شما را از راه اندازی کسب و کارتان مشخص می کند، همچنین ویژگی های مثبت شما را برجسته تر نشان خواهد داد.

شروع هرکاری، در صورتی که با همفکری و مشاوره همراه شود، نتایج بهتری را به دنبال خواهد داشت.همچنین بهره مندی از مشاوره طراحی سایت قبل از ورود به بستر کسب و کارهای مبتنی بر وب، یک گزینه هوشمندانه بشمار می رود زیرا یک مشاور حرفه ای با در نظر گرفتن موارد زیر:

  • نوع فعالیت سازمان یا شرکت
  • نوع مخاطبان
  • نوع خدمات و محصولات ارائه شده

می تواند سایت و نیازمندی ها را تجزیه و تحلیل کند و کارآمدترین و بهترین سایت و امکانات را انتخاب کرده و ارائه دهد.قیمت طراحی سایت متناسب با میزان حجم کاری برای بخش گرافیک وب سایت و امکانات سایت در نظر گرفته می‌شود اما در این میان، میزان تجربه کاری و تعهداتی که در خصوص نحوه اجرای وب سایت انجام می شود نیز بسیار تاثیر گذار می باشد.به‌طورکلی زمانی که امکانات طراحی سایت متناسب با حوزه کاری آن وب سایت و نیازهای کارفرما تنظیم شود هزینه طراحی سایت به سرمایه‌گذاری تبدیل خواهد شد و دیگر نمی‌توان به آن به چشم هزینه نگاه کرد و باعث افزایش فروش یا برندینگ خواهند شد.عوامل بسیاری بر روی هزینه طراحی سایت تاثیرگذار است، برخی از این عوامل عبارتند از:

  • کاربرد وبسایت و نوع طراحی وب سایت (شرکتی و یا فروشگاهی)
  • نوع قالب سایت (آماده یا طراحی شده)
  • امکانات ویژه وبسایت
  • حجم مطالب و تعداد صفحات مورد نیاز
  • ریسپانسیو بودن آن

جهت طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۴]

6 دیدگاه :

  1. سلام وقت تون بخیر. کجا می تونم نمونه کارهای طراحی سایت صرافی رو ببینم؟ممنون میشم راهنمایی کنید؟

  2. میخواستم بدونم امکان طراحی سایت وردپرسی اما با ظاهر دلخواه ما وجود دارد؟ و هزینه آن به چه صورت میباشد
    ممنون

    1. سلام بله امکان شخصی سازی وجود داره برای اطلاع از هزینه ها با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *