طراحی سایت صرافی در تهران + هزینه و قیمت ۱۴۰۱

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت صرافی در تهران

طراحی سایت صرافی در تهران + طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال + هزینه طراحی سایت صرافی در تهران + اپیلیکیشن سایت صرافی ارز دیجیتال + اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

با ظهور ارزهای دیجیتال و اینترنتی شدن کسب و کارها، برای معاملات ارزی با اهداف مختلف، باید بستری مناسب و معتبر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شود؛ و این دلیلی بر طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می باشد.

با افزایش تعداد کاربران حوزه ارزهای دیجیتال وجود بستری برای معاملات با پنل کاربری آسان امری ضروری است.فرقی نمی کند شما در چه زمینه ای فعالیت دارید ، فضای اینترنت همیشه برای شما مشتریان جدیدی به همراه دارد. در حال حاضر که اکثر مبادلات به صورت آنلاین شده است و استفاده از ارزهای دیجیتال بسیار فراگیر شده است.

با ایجاد و طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید برای هر تراکنش کارمزد تعیین کنید و خیلی راحت به درآمد های دلاری بالایی برسید.ما در مجوعه آریا گستران پلتفرمی را برای شما عزیزان طراحی کردیم که خیلی راحت و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بتوانید یک سایت صرافی ارز دیجیتال را مدریت کنید.

مشاهده امکانات اسکریپت صرافی

جهت مشاوره رایگان برای طراحی سایت صرافی در تهران با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

طراحی سایت صرافی در تهرانسایت صرافی ارز دیجیتال چیست ؟

در ابتدا بهتر بدانید که شما می توانید با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کار خرید و فروش خودتان رو انجام بدهید. این نوع سایت در واقع بستری برای خرید و فروش انواع رمز ارزها برای کاربران ایجاد می کند. همچنین در سایت صرافی ارز دیجیتال شما می توانید از خرید و فروش رمز ارزها در بین کاربران کارمزد دریافت کنید. اکثر صرافی‌های کریپتوکارنسی به جای فعالیت فیزیکی به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. باید توجه شود که صرافی‌های آنلاین رمز ارز باید بر اساس قوانین و مقررات جهانی فعالیت کنند و برخی خط مشی‌ها را رعایت نمایند.

در طراحی سایت صرافی رمز ارز باید به نکاتی مثل رابط کاربری خوب و همچنین ریسپانسیو بودن آن دقت زیادی شود.

داشتن پنل ادمین و کاربری حرفه ای

پنل ادمین مخصوص مدیر سایت بوده و این پنل به سرور اصلی فول نود ها متصل می شود. همچنین ادمین از طریق این پنل می تواند کاربران خود را مدیریت کند.

اما پنل کاربری پنلی است که کاربران توسط آن می توانند اقدام به خرید وفروش ارز نمایند.

راحتی و رابط کاربری ساده در پنل ادمین برای مدیر سایت و در پنل کاربری برای مشتریان می تواند از امتیازات مثبت یک سایت صرافی ارز دیجیتال باشد. معمولا زبان برنامه نویسی پنل ادمین برای بخش فرانت بوت استرپ و برای بخش بکند فریم ورک لاراول است. و زبان برنامه نویسی پنل کاربری ویو جی اس می باشد.

امنیت در طراحی سایت صرافی

یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران سایت های صرافی ارز دیجیتال امنیت سایت است. همانطور که در قسمت زبان برنامه نویسی سایت اشاره کردیم امنیت سایت یکی از موضاعات بسیار مهمی است که باید شرکت های طراحی سایت صرافی در تهران به آن دقت داشته باشند. اولین موضوع مهم در بحث امنیت سایت صرافی ذخیره امن مدارک کاربران است. که باید به صورت رمزنگاری شده در سایت ذخیره شود. امنیت سایت های صرافی را می توان به دو قسمت امنیت سرور و امنیت شخصی تقسیم کرد.

طراحی سایت صرافی در تهراندر امنیت سرور مواردی مانند تهیه سرور معتبر و کانفیگ صحیح،استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل،رمز عبور قوی،فعال کردن سرویس های امنیتی و چند مرحله ای و بروز رسانی های مداوم اهمیت فروانی دارد. اما در بحث امنیت شخصی استفاده از رایانه‌ای مجزا برای مدیریت وبسایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال و همچنین کیف پول‌های رمز ارز می تواند از مشکلات زیادی جلوگیری کند.

سیستم احراز هویت

سیستم احراز هویت در سایت صرافی ارز دیجیتال یکی از مهم ترین بخش های سایت می باشد. تیم پشتیبانی طراحی وب امکان ثبت نام کاربران و احراز هویت توسط api به صورت خودکار را فراهم کرده است. احراز هویت خودکار شامل مطابقت کد ملی با شماره موبایل، شماره شبا و شماره کارت و شماره حساب بانکی با کد ملی،تایید شماره ثابت با تماس سیستمی و تایید محل سکونت با کد پستی است.

همچنین امکان ورود به ایمیل و پسورد و احراز کاربر با ارسال پیامک بسته به نیاز کاربر و امکان فعال یا غیر فعال کردن کد دو امنیتی گوگل از موارد مهم سیستم احراز هویت است. معمولا برای پنل ادمین نیز ورود با کد یکبار مصرف و احراز دو امنیتی در نظر گرفته می شود.

درگاه پرداخت بانکی در طراحی سایت صرافی در تهران

یکی از ملزومات راه اندازی فروش اینترنتی ارز امکان پرداخت وجه از طریق سایت است. برای این منظور سایت صرافی می تواند از درگاه های پراخت بانکی که امنیت بسیار بالایی دارند بهره برد. با راه اندازی این امکان مشتری می تواند وجه مورد نیاز برای خرید ارز خود را از طریق این درگاه ها پرداخت نماید.

اهمیت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال 

طراحی سایت صرافی در تهراندر زیر به چند مورد از اهمیت و لزوم داشتن یک وب سایت صرافی و خرید و فروش ارز های دیجیتال اشاره خواهد شد:

  • افزایش روز افزون درخواست ارز های دیجیتال و ارزهای سنتی برای تبدیل.
  • تعداد محدود رقبا در این زمینه.
  • تعداد کم وب سایت های معتبر در زمینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال در تهران.
  • استفاده از وب سایت و اپلیکیشن برای فروش بیشتر با توجه به مشتریان بیشتر بدون محدودیت زمان و مکان.
  • در سال های اخیر افراد پذیرش بیشتری نسبت به خرید و فروش های اینترنتی داشته اند.
  • وجود وب سایت های صرافی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال فضایی برای درج اطلاعات و اخبار و تحلیل هایی در خصوص ارزهای دیجیتال می باشد.

طراحی اپلیکیشن سایت صرافی ارز دیجیتال در تهران

باتوجه به این موضوع که در حال حاضر استفاده از گوشی های موبایل بسیار راحتتر و در دسترس تر است نسبت به لب تاب یا کامپیوتر شخصی. طراحی یک اپلیکیشن خوب و کاربردی می تواند در ابتدا نیاز کاربران را به خوبی برطرف کند و همچنین یک مزیت رقابتی برای شما خواهد بود.

درصورت موجود بودن اپلیکیشن، کاربران می‌توانند در هرجا و هر شرایطی درکمتر از چند ثانیه به حساب معاملاتی خود دسترسی داشته باشند، معاملات باز خود را کنترل و مدیریت کنند، نسبت به باز کردن معاملات جدید اقدام کنند و به چک کردن موجودی یا وضعیت بازار بپردازند.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

نکات مهم در طراحی سایت صرافی در تهران

کاربر پسند بودن سایت صرافی

در سایت صرافی باید تمامی امکانات ذکر شده به راحتی دیده شده و توسط کاربر قابل دسترس باشد. همچنین طراحی زیبای قالب، گرافیک جذاب می تواند برای کاربر تجربه خوبی را به همراه داشته باشد. ضمن آن که این طراحی زیبا موجب سنگین شدن و پایین آمدن سرعت لود سایت نشود.

زیرا در این صورت کاربر ترجیح می دهد قالب ساده باشد ولی سرعت بالایی داشته باشد. بنابراین طراحی قالب سایت باید استاندارد های بهینه بودن را رعایت کرده باشد تا سرعت بارگزاری بالا بوده و رضایت کاربران را فراهم آورد.

طراحی سایت صرافی در تهرانطراحی سایت صرافی به صورت ریسپانسیو (واکنشگرا)

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران اینترنتی از طریق گوشی های موبایل خود و یا تبلتشان به سایت های مختلف دسترسی پیدا می کنند نیاز است تا سایت صرافی با انواع سایز های صفحه نمایش سازگار بوده و به درستی نمایش داده شود.

ویژگی طراحی سایت واکنشگرا در الگوریتم های گوگل نیز تاثیر داشته و به بهبود سئو سایت کمک زیادی می کند.

طراحی سایت صرافی در تهران بر پایه اصول سئو

سایت صرافی بعد از آن که طراحی شد باید توسط کاربران اینترنتی دیده شود و مورد بازدید قرار بگیرد. این کار زمانی تحقق می یابد که هنگام طراحی تمام اصول سئو سایت رعایت شده باشد و سایت صرافی استاندارد های سئو را داشته باشند.

همچنین بعد از طراحی نیز نکات سئو در سایت پیاده شود تا در کلمات مورد جست و جوی کاربران در زمینه صرافی مانند “خرید و فروش ارز” و… جزء نتایج بدست آمده در صفحات اول گوگل و موتور های جست و جوی دیگر باشد.

انواع صرافی ارز دیجیتال | p2p و otc

هزینه طراحی سایت صرافی در تهران

هزینه راه اندازی طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال در تهران با توجه به نوع صرافی (صرافی مستقیم یا P2P) و امکانات مورد استفاده در صرافی محاسبه می گردد.برای هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با توجه به نیاز مشتریان و بودجه در نظر گرفته شده قیمت طراحی سایت صرافی مشخص می شود.همچنین امکان ارتقا به سطوح دیگر برای مشتریان پکیج‌های مختلف وجود دارد که می‌توانند با هماهنگی با تیم پشتیبانی برای ارتقای پکیج خریداری شده خود اقدام کنند

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

شرکت آریا گستران با ۵ سال سابقه کار در زمینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال اسکریپت صرافی ارز دیجیتال ) و همچنین طراحی اپلیکیشن ارز دیجیتال و با بیش از ۲۰ نمونه کار موفق در این زمینه فعالیت دارد. مشتریانی که علاقه مند به طراحی سایت صرافی در تهران هستند می توانند به صورت حضوری و از طریق جلسات آنلاین با شرایط آشنا بشوند و از مشاوره آنلاین و رایگان بهره ببرند.

برای افرادی که در شهرهای دیگر درخواست بستن قرارداد با شرکت آریا گستران را دارند می توانند از طریق جلسات آنلاین از جزئیات پروژه آگاه شوند. و همچنین تمام مراحل عقد قرارداد به صورت آنلاین قابل اجرا می باشد.

شماره تماس :

۰۵۱-۹۱۰۱۲۷۰۱ / ۰۵۱-۹۱۰۱۱۱۰۶

۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ /۰۵۱-۳۸۹۱۰۱۱۰

منبع : aryagostaran.com / tarahiweb.net

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱۷ میانگین: ۴.۸]

9 دیدگاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *