طراحی سایت بازی + طراحی سایت game

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت بازی

تفریح و سرگرمی یکی از مهم ترین قسمت های زندگی انسان است.اگر در برنامه زندگی تفریح و سرگرمی را حذف کنیم قطعا همه چیز برایمان خسته کننده خواهد شد.هرگز نمی توانید بگویید در زندگیتان تفریح نمی کنید.یک سفر حتی کوتاه،دیدن یک فیلم،گوش کردن یک موسیقی خوب،بازی کردن و …همه این ها می توانند جزء برنامه تفریحی شما باشند.در این زمان،در عصر تکنولوژی بازی ها از شکل سنتی خارج شده و به صورت دیجیتالی و رایانه ای درآمده اند و طرفداران زیادی دارند که غالبا نسل جوان و نوجوان را در برمی گیرد.این موضوع یکی از دغدغه های والدین نیز هست اما باید گفت که با برنامه ریزی درست می توان از هدر رفت وقت جلوگیری کرد.در این مقاله قصد داریم بیشتر درباره طراحی سایت بازی اطلاعات کسب کنیم.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

دلایل طراحی سایت بازی:

از مهم ترین دلایلی که می توان برای طراحی سایت بازی اشاره کرد معرفی هر بازی بصورت جامع است.این موضوع می تواند به والدین کمک کند تا در انتخاب بازی برای فرزندان خود تصمیم درستی بگیرند.

  • استفاده از سایت بازی برای مالک این سایت ها بسیار سود آور است. یک سایت بازی با کیفیت و حرفه ای با جذب مخاطب فروش را افزایش می دهد و با گرفتن تبلیغات درآمد کسب می کند.
  • بسیاری از بازی ها جنبه آموزشی دارند و نکات و مسائل زیادی را به کودکان آموزش می دهند. این بازی ها می توانند تاثیر خوبی روی کودکان بگذارند.
  • آخرین اخبار در حوزه بازی ها را می توان روی سایت قرار داد. با این کار با کم ترین هزینه می توان مخاطبان علاقه مند را جذب سایت کرد.
  • از دیگر دلایلی که برای طراحی سایت بازی می توان گفت پرطرفدار بودن بازی ها در میان اقشار جامعه است. همین موضوع نشان می دهد که این مدل سایت ها در صورت حرفه ای بودن مخاطبان زیادی را جذب می کنند.
طراحی سایت فروشگاهی | هزینه + امکانات

امکانات سایت بازی:طراحی سایت بازی

دسته بندی بازی ها

بازی ها را بر اساس موارد مختلفی مانند رایگان یا پولی بودن،آنلاین یا آفلاین،رده سنی،جدیدترین ها،اکشن،ماجراجویی و … تقسیم می کنیم. اینکار به کاربر در انتخاب و تصمیم گیری کمک خواهد کرد.

فروشگاه

شما می توانید با طراحی سایت بازی،علاوه بر فروش کنسول های بازی مانندxbox، playstation و فروش لوازم جانبی کنسول های بازی و …،بازی های فکری و کارتی و بازی های تیمی را در لیست فروش سایت خود قرار دهید.

پنل کاربری

بازدیدکنندگان با ثبت نام در سایت می توانند صفحه کاربری خود را داشته باشند.در این صفحه بازی های دانلود شده ،بازی های خریداری شده، چت و … در دسترس کاربر قرار می گیرید.

مقالات

برای هر بازی باید توضیحات،داستان بازی،شخصیت ها و…و اطلاعاتی مانند سیستم مورد نیاز برای نصب،روش نصب و…به کاربر داده شود.همچنین مقالاتی درباره انواع بازی ها و تاریخچه ی اولین بازی های دیچجیتال و … در دسترس مخاطب قرار گیرد. این کار هم به کاربران برای انجام بازی کمک می کند و هم والدین را برای گرفتن تصمیم درست هدایت می کند.درنتیجه این توضیحات و مقالات باید جامع و دقیق باشند.

صفحه چت آنلاین

در این صفحه کاربران سوالات و نظرات خود را بیان می کنند. با این کار در صورت وجود مشکل سریع تر عیب زدایی می کنید.این صفحه برای طرافداران بازی های خاص می تواند در قالب انجمن هایی ایجاد شود و امکان چت را برای آنها فراهم کند.

جستجو حرفه ای

کاربر می تواند با فیلتر هایی که در این قسمت قرار می دهیم بازی های مورد نظر خود را پیدا کند.به عنوان مثال بازی های یک کشور خاص و یا بازی های ترجمه شده و…

بخش تیزر های بازی

در این قسمت کاربر می تواند تیزر های تبلیغاتی بازی را در یک صفحه ببیند.البته وجود این صفحه الزامی نیست و می توان تیزر های تبلیغاتی را در صفحه دانلود بازی هم قرار داد.

تبلیغات

در طراحی سایت بازی ایجاد کادر یا قسمتی برای تبلیغات در این سایت ها مهم است.یکی از روش های کسب درآمد گذاشتن همین تبلیغات در سایت است.

طراحی سایت خبری | هزینه + امکانات

مزایای طراحی سایت بازی:طراحی سایت بازی

دسترسی و خدمت رسانی گسترده

در طراحی سایت بازی امکان دسترسی سریع به انواع بازی ها،اطلاعات،فروش انواع دستگاه های بازی و وسایل مرتبط با بازی های کامپیوتری و … را فراهم می کند.

بازاریابی موثر

امروزه یکی از بهترین و راحت ترین راه ها برای بازاریابی استفاده از سایت است.به راحتی می توان با ایجاد یک سایت توجه و اعتماد کاربر را جلب کرد و با این روش درآمد افزایش پیدا می کند.

هویت و اعتبار بخشیدن

همانطور که قبلا اشاره کردیم،طراحی سایت بازی می تواند به کسب و کار در این حوزه هویت ببخشد.یک سایت با نماد اطمینان باعث بالا رفتن اعتبار سایت شما می شود.

هزینه کم درآمد بالا

با کم ترین هزینه می توان بیشترین درآمد را داشت.اگر سایتی که طراحی می کنید حرفه ای باشد می توانید چند برابر هزینه ای که پرداخت کرده اید را دریافت کنید.

به روز بودن

یکی از مزیت های طراحی سایت بازی بروز بودن آنهاست.سایت شما همواره باید بروز باشد و جدیدترین بازی ها و دیگر امکانات را در اختیار کاربر قرار دهد.

پیشی گرفتن از رقبا

با طراحی سایت بازی برای کسب و کار خود یک قدم از رقبای خود جلوتر خواهید بود.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

هزینه طراحی سایت بازی:

پیشنهاد می کنیم حتما قبل از طراحی و پرداخت هزینه تحقیق کنید.این کار هم به شما و هم به طراح سایت برای ایجاد سایتی بهتر و حرفه ای تر کمک می کند.همچنین امکانات و ویژگی هایی که برای سایت خود در نظر دارید را با طراح سایت درمیان بگذارید.هزینه طراحی یک سایت با توجه به امکانات و ویژگی هایی که در نظر دارید روی آن قرار دهید متفاوت است.

برای اطلاع بیشتر از هزینه طراحی سایت بازی می توانید با کارشناسان ما در این زمینه در ارتباط باشید.

نکات مهم در طراحی سایت بازی:

همانطور که در دیگر مقالات اشاره کردیم برای طراحی یک سایت حرفه ای چند نکته را باید رعایت کرد.

واکنشگرا بودن

سایت که طراحی می شود باید در دیگر دستگاه ها نمایش صحیحی داشته باشد.این نکته ای مهم در طراحی سایت است که تاثیر زیادی روی محبوبیت سایت در میان کاربران خواهد داشت.

سرعت بارگذاری

یکی دیگر از نکات مهم سرعت بارگذاری محتوای سایت است.سایت هایی با سرعت بارگذاری پایین در لیست جستجو ها پایین ترین امتیاز را خواهند داشت.

کم حجم بودن محتوا

سعی کنید از محتوای صوتی و تصویری کم حجم استفاده کنید.این کار در سرعت سایت تاثیر گذار خواهد بود.

سایت اختصاصی

اگر می خواهید برای سایت خود بیشتر هزینه کنید و می دانید که سایتی پر ترافیک خواهید داشت، بهتر است سایتتان به صورت اختصاصی کدنویسی شود.

رعایت قوانین سئو

هرگز سئو و قوائد آن را نادیده نگیرید.سئو در افزایش کاربر برای سایتی که طراحی می کنید تاثیرگذار خواهد بود.

جذابیت بصری

یک سایت با ظاهری زیبا و آراسته،کاربر را جذب خواهد کرد. در سایت بازی وجود عکس و ویدئو بسیار مهم است.حتما تیزر بازی ها،و عکس از مراحل و شخصیت های بازی  را در سایت قرار دهید.

برای اطلاع از هزینه ی خدمات سئو کلیک کنید

طراحی سایت بازی در مشهد

اگر در فکر ایجاد سایت برای فروش وسایل بازی و سرگرمی و یا طراحی سایتی برای کسب و کار خود هستید، می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری برای مشاوره و اطلاعات بیشتر از خدمات و امکانات با ما در ارتباط باشید.جهت طراحی سایت دز مشهد کلیک کنید.

آدرس دفتر در مشهد :

چهاراه صیاد، صیاد ۱۹ / پلاک ۳ / واحد ۳ 

شماره تماس :

۰۵۱-۹۱۰۱۲۷۰۱ / ۰۵۱-۹۱۰۱۱۱۰۶

۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ / ۰۵۱-۳۸۹۱۰۱۱۰

منبع : aryagostaran / tarahiweb

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۲.۳]

یک دیدگاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *