خرید و نحوه ثبت دامنه com.

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
ثبت دامنه com.

com مخفف کلمه commercial بوده و هر شخص حقیقی یا حقوقی در سطح جهان حق ثبت و استفاده از آن را داشته و در حال حاضر به عنوان یکی از دامنه پرطرفدار و رایج استفاده می‌گردد.در این مقاله با نحوه خرید و ثبت دامنه com. توضییح داده می شود.

ثبت دامنه com. به شما در دنیای آنلاین اعتبار می‌بخشد

برای افرادی که به دنبال ایجاد فضای وب برای خود می‌باشند، دامنه com. دروازه ورود به شبکه جهانی اینترنت و فضای مجازی می باشد و با دارا بودن بیشترین دامنه ثبت شده در دنیا به شما آرامش خاطر می‌دهد.

پسوند com با هدف انتخاب برای وبسایت های تجاری یا commercial انتخاب شد اما بطور بسیار شگفت انگیزتری وارد دنیای دیجیتال مردم شد.

در این مقاله قصد داریم خرید و نحوه ثبت دامنه COM. را آموزش دهیم.قبل از بررسی مراحل ثبت و خرید دامنه باید خاطر نشان کرد که دامنه هایی با پسوند com. نیازی به دریافت شناسه ایرنیک ندارند و نیازی به مراحل ثبت اطلاعات در سایت nic.ir نیست، درنتیجه خرید در زمان کمتر و آسان تر انجام خواهد شد. البته هزینه دامنه هایی با پسوند com. به مراتب بیشتر از دامنه های ir. است که باید آن را برای خرید در نظر داشته باشید.

  1. در مرحله اول از منو خدمات سایت آرایا گستران گزینه دامنه را کلیک کنید.

خرید و نحوه ثبت دامنهcom.

۲.در صفحه جدیدی که بازمی شود می توانید باز بودن دامنه را برسی کنید.به یاد داشته باشید که آدرس را بدون “.www” وارد کنید و حتما نام دامنه و پسوند را درست وارد کنید.در صورتی که دامنه ی مد نظر شما، قبلا استفاده نشده باشد پیامی برای شما ارسال می شود که نشان دهنده باز بودن دامنه و امکان خرید برای شما است.با وارد کردن کردن ثبت دامنه وارد مرحله بعد می شوید.

طراحی سایت حمل و نقل

خرید و نحوه ثبت دامنهcom.

۳.با ورود به صفحه ثبت دامنه بعد از بررسی دامنه ای که انتخاب کرده اید گزینه ثبت و ادامه را کلیک کنید.

خرید و نحوه ثبت دامنهcom.

۴.در اینجا دامنه ای که درخواست کرده اید با شرایط متفاوت و قیمت های مختف نشان داده می شود.همچنین درصورت باز بودن این دامنه با پسوند ir. در سبد خرید شما نشان داده می شود تا انتخاب و تصمیم گیری برای خرید آسان تر شود.بعد از انتخاب و بررسی گزینه پرداخت را کلیک کنید.

خرید و نحوه ثبت دامنهcom.

۵.در این پنجره در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام کرده اید می توانید با کلیک کردن روی تب ورود، شماره تلفن خود را وارد کرده و پس از دریافت کد تایید و وراد کردن آن فاکتور برای شما صادر شده و بعد از آن به درگاه بانکی متصل می شوید.در صورتی که قبلا ثبت نام نکرده باشید با وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی در سایت ثبت نام کنید.

خرید و نحوه ثبت دامنهcom.

وب سایت های بسیاری وجود دارند که خدماتی مانند ثبت دامنه و یا خرید هاست را ارائه می دهند.

برای خریدی مطمئن پیشنهاد می کنیم حتما از سایت های معتبر و با سابقه خرید کنید.

شرکت آریا گستران با ۱۱ سال سابقه فعالیت در زمینه هایی مانند خرید هاست، دامنه، طراحی سایت و اپلیکیشن و … می تواند در این مسیر همراه شما عزیزان باشد.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۵]

5 دیدگاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *