خرید و نحوه ثبت دامنه ir.

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
ثبت دامنه ir.

برای ثبت دامنه ir.  لازم است ابتدا در وب‌سایت  nic.ir یا ایرنیک وارد شوید و فرایند ثبت‌نام خود را انجام دهید.وب‌سایت ایرنیک مرجع اصلی ثبت دامنه‌های ir. است.کار با این وب‌سایت بسیار راحت است ولی متاسفانه سرعت پایینی دارد.در واقع تنها مرجع و سایت برای دریافت شناسه سایت nic.ir است و به دلیل حجم زیاد کاربر کند و گاها غیرقابل دسترس است.برای دامنه هایی مانند com. که خارجی هستند سایت مرجع خاصی وجود ندارد و نیازی نیست برای ثبت این دامنه ها شناسه ایرنیک و فرم احراز حویت دریافت کنید.در ادامه مراحل دریافت شناسه و ثبت دامنه ir. را آموزش خواهیم داد.

معرفی انواع دامنه (domain)
  1. در مرحله اول زمانی که وارد سایت nic.ir می شوید از بخش “ساختن شناسه کاربری” باید فرایند ثبت‌نام را انجام دهید.

ثبت دامنه ir.۲. در صفحه جدید بسته به نوع دامنه ای که قصد استفاده از آن را دارید، مانند شخص حقوقی یا شرکت و موسسه و…گزینه تکمیل فرم و دریافت شناسه را وارد می کنیم.

ثبت دامنه ir.      ۳. حال لازم است که فرم اطلاعات را پر کنید.این فرم شامل اطلاعات شخصی شما مانند نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه و … است.حتما فیلد های ستاره دار را پر کنید.

  1. ثبت دامنه ir.در این مرحله اطلاعات وارد شده را تایید کنید.بعد از وارد کردن نام و نام خانوادگی و کد امنیتی، شناسه را دریافت می کنید.
  1. ثبت دامنه ir.شناسه شما آماده است و می توانید برای خرید دامنه اقدام کنید.

ثبت دامنه ir.بعد از دریافت شناسه در مرحله ی بعد دامنه را ثبت و خریداری کنید.برای ثبت دامنه می توان از سایت nic.ir و یا سایت های مختلف دیگر اقدام کرد که ما در این مقاله روش ثبت دامنه از سایت آریا گستران را آموزش می دهیم.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال + اسکریپت صرافی

ثبت دامنه

  1. در مرحله اول از منو خدمات سایت آریا گستران گزینه دامنه را کلیک کنید.
  2. ثبت دامنه ir.در صفحه جدیدی که بازمی شود می توانید باز بودن دامنه را بررسی کنید.به یاد داشته باشید که آدرس را بدون www بنویسید و حتما نام دامنه و پسوند را درست وارد کنید.در صورتی که دامنه ی مد نظر شما، قبلا استفاده نشده باشد پیامی برای شما ارسال می شود که نشان دهنده باز بودن دامنه و امکان خرید برای شما است.با وارد کردن گزینه ثبت دامنه وارد مرحله بعد می شوید.

ثبت دامنه ir.

۳. با ورود به صفحه ثبت دامنه لازم است که شناسه ایرنیک را وارد کنید.بعد از وارد کردن شناسه گزینه ثبت و ادامه را وارد کنید.

ثبت دامنه ir.۴. در این قسمت دامنه ای که درخواست کرده اید با شرایط متفاوت و قیمت های مختف نشان داده می شود.

همچنین درصورت باز بودن این دامنه با پسوند com، در سبد خرید شما نشان داده می شود تا انتخاب و تصمیم گیری برای خرید آسان تر شود.

بعد از انتخاب و بررسی گزینه پرداخت را کلیک کنید.

ثبت دامنه ir.

وب سایت های بسیاری وجود دارند که خدماتی مانند ثبت دامنه و یا خرید هاست را ارائه می دهند.

برای خریدی مطمئن پیشنهاد می کنیم حتما از سایت های معتبر و با سابقه خرید کنید.

شرکت آریا گستران با ۱۱ سال سابقه فعالیت در زمینه هایی مانند خرید هاست، دامنه، طراحی سایت و اپلیکیشن و … می تواند در این مسیر همراه شما عزیزان باشد.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]

5 دیدگاه :

  1. سلام و درود ممنون بابت مقاله مفیدتون یه سوال داشتم من دامنه خریدم الان هاستم به مشکل خورده برای تغییر دامنم باید چه کار کنم دوباره از سایت ایرنیک میشه تغییرش بدم ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *