طراحی سایت خبری | هزینه + امکانات

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری یکی از بهترین و راحت ترین روش های اطلاع رسانی در حال حاضر است. سایت های خبری یکی از پربازدیدترین ها در بین منابع خبری هستند که علت آن می تواند انتقال سریع خبرهای داغ در کمترین زمان باشد.استفاده از سایت های خبری در همه سنین و تمام اقشار جامعه بسیار رواج پیدا کرده است.اما چگونه باید یک سایت خبری طراحی کرد؟هزینه طراحی سایت خبری چقدراست؟از چه قالبی در طراحی سایت خبری استفاده کنیم؟

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

اولین قدم در طراحی سایت خبری

زمانی که کاربر وارد وبسایت می شود طراحی باید به گونه ای باشد که خبرها به درستی دسته بندی شده باشند و نباید ایجاد سردرگمی کند همچنین تصاویر باید بی نقص و دقیق بارگذاری شده باشند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سایت باید واکنش گرا باشد و حتما سرعت خوب و قابل قبولی داشته باشد تا در این صورت نرخ ماندگاری کاربر افزایش پیدا کند.

مزایا وب سایت خبری

    1. اطلاع خبرهای لحظه ای و آنی به صورت ۲۴ ساعته
    2. آرشیو خبری در دسترس
    3. امکان انتشار خبرهای تکمیلی مرتبط در کمترین زمان
    4. امکان اشتراک گذاری در بقیه رسانه های اجتماعی
    5. نوفیتیکیشن برای افرادی علاقمند به دریافت خبرهای روزانه

هدف از طراحی سایت خبری چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی افراد برای اطلاع از اخبار دقیق و بروز حتما در طول شبانه روز حداقل یکبار به سایت های خبری سرمی زنند تا بتوانند اخبار مورد نظرخود را دنبال کنند،بنابراین سایت های خبری می توانند کمک شایانی به اطلاع رسانی بکنند.اگر چه امروزه سایت های خبری زیادی در حال انتشار اخبار و مقالات خبری هستند ولی باید سعی شود تا با داشتن خلاقیت و محتوا مناسب (سئو شده) بازدید های سایت را افزایش دهیم.

طراحی سایت خبری | هزینه + امکانات

امکانات طراحی وب سایت های خبری

  1. نشان دادن عنوان های پربیننده و جذاب
  2. دریافت خبرهای ارسالی از سوی کاربران
  3. انتشار خبر از سایتهای دیگر
  4. تعریف گروه های مختلف خبری مثل فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی و …
  5. نمایش خبرهای پر مخاطب
  6.  امکان ارسال خبرها در زمان های مشخص

طراحی سایت خبریروش های طراحی سایت های خبری

  •   استفاده از وردپرس
  •  کد نویسی اختصاصی

هزینه طراحی سایت خبری

هزینه طراحی سایت خبری در شرکت ها و شهرهای مختلف متفاوت است و عوامل زیادی برروی هزینه طراحی سایت تاثیرگذار است. اول باید بدانیم که لزوما هزینه ی بالای یک وب سایت دلیل بر حرفه ای بودن و کیفیت بالای آن نیست ولی باید درنظر بگیریم که یک سایت خبری خوب و حرفه ای ارزان نخواهد بود زیرا که استفاده از طراحان حرفه ای هزینه بردار است.

برای هزینه طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

طراحی سایت خبری اختصاصی

۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
  1. فریم ورک لاراول
  2. دامنه ۵ ساله ir
  3. دامنه ۱ ساله com
  4. ۵۰ گیگ هاست
  5. اپیلیکیشن وب ویو + اختصاصی
  6. پنل پیامکی رایگان
  7. سیستم تیکتینگ و پشتیبای حرفه ای
  8. استراتژی و مشاوره کسب و کار
  9. بهینه سازی کدهای سایت برای سئو

طراحی سایت خبری با وردپرس

۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان
  1. دامنه ۵ ساله ir
  2. ۲۰ گیگ هاست
  3. اپیلیکیشن تحت وب
  4. پنل پیامکی رایگان
  5. سیستم تیکتینگ و پشتیبای حرفه ای
  6. استراتژی و مشاوره کسب و کار
  7. بهینه سازی کدهای سایت برای سئو

در بررسی هزینه طراحی سایت خبری باید به نکات زیر توجه کرد:

طراحی سایت خبری

قیمت های بالا برای طراحی سایت شمارا فریب ندهد!

تمام شرکت های طراحی سایت حرفه ای مطالعات دقیق وگسترده ای در خصوص آخرین و بروزترین روش های طراحی سایت،نحوه کارکرد آنها و مشکلات و مزایای هر یک از آنها را دارند.گرچه خیلی از همین شرکت ها ممکن است همچنان از روش های قدیمی استفاده کنند و فقط به ظاهر سایت رسیدگی خاص و زیباسازی کنند تا بتوانند نظر مشتری را جلب کنند،زیرا در چنین شرایطی شما به عنوان مشتری به هیچ عنوان قادر به تشخیص نیستید.

استفاده ازقالب های آماده مثل وردپرس و جوملا

برای طراحی سایت های مختلف استفاده از وب سایت هایی که اصولا از CMS آماده استفاده میکنند ممکن است ابتدا کم هزینه و راحت باشد ولی به مرور زمان شاید هزینه بردار و مشکل ساز شوند و باید این موضوع را مدنظر قرار داد.

مدیریت سایت

ابتدا باید توجه کرد که اطلاعات روزانه قرار گیرد و بهتر است شرایطی را محیا کرد که سایت های دیگر هم بتوانند از سایت شما خبر را رصد کنند و باعث بالا رفتن بک لینک ها و رتبه بالا در موتور جستجو شوند.در طراحی سایت خبری بهتراست که نرخ ارز،طلا و غیره قرارداد ، زیرا با این کار بازدید سایت بالا می رود،زیرا بسیاری از مراجعه کنندگان برای اطلاع از قیمت ها وارد سایت می شوند.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال + اسکریپت صرافی

سایت چند زبانه

در این بازه زمانی که ارتباطات بسیار گسترده و جهانی شده است خیلی مهم و ارزشمند خواهد بود که بتوان طیف های متفاوتی از کاربران را جذب کرد.برای رسیدن به چنین هدفی باید به طراحی سایت چند زبانه روی آورد که این کار نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی در وقت و هزینه دارد.

در طراحی سایت خبری چند زبانه تقریبا می شود گفت بزرگترین مشکل تجربه کاربری است زیرا وقتی کاربری وارد سایت میشود نتواند با محتوا، خدمات و محصولات ارتباط برقرار کند بی درنگ از سایت خارج میشود. بنابراین باید طراحی  سایت چندزبانه به گونه ای باشد که کاربران از هر منطقه جغرافیایی و باهر زبانی محتوای ثابت و دقیقی را دریافت کنند.

طراحی سایت خبریدر طراحی سایت های خبری چندزبانه باید به نکات زیرتوجه کرد:

تمامی نسخه های سایت همانندسازی شود

هدف این است که وقتی کاربری وارد سایت خبری چند زبانه می شود فارغ از اینکه از کدام نسخه سایت استفاده می کند بتواند تجربه کاربری ثابتی داشته باشد، یعنی بازدیدکنندگان کاملا اطمینان داشته باشند که مثلا نسخه اسپانیایی با نسخه انگلیسی آن کاملا یکسان است.

در دسترس بودن گزینه تغییر زبان

وقتی کاربر وارد سایت خبری چند زبانه می شود باید در کمترین زمان بتواند اقدام به تغییر زبان بکند زیرا ممکن است اگر کاربر نتواند به راحتی دکمه کلیک را پیدا کند،از سایت خارج شود و این بدین معناست که ترافیک سایت پایین می آید.

ترجمه باید روان و دقیق باشد

استفاده از مترجم های آنلاین مثل گوگل ترنسلیت مطلب شما را به راحتی و سریع ترجمه می کنند ولی این ترجمه دقیق نخواهد بود و در قسمت های مختلف متن ممکن است ایراداتی وجود داشته باشد.بنابراین اگر قصد چند زبانه کردن سایت را دارید حتما تمام محتوای خود را کاملا ترجمه کنید که در این زمینه میتوانید از مترجمین حرفه ای استفاده کنید.

سخن پایانی

طراحی سایت خبری باید به گونه ای باشد که پوشش دهنده اخبار جدید ،داغ و بروز را در بربگیرد تا بتواند کاربران زیادی را راضی نگه دارد و همچنین طراحی و ux آن باید به شدت جذاب و همه پسند باشد زیرا افراد مختلفی با دیدگاه های مختلف از سایت بازدید می کنند.در طراحی سایت های خبری میتوان از متن،عکس و ویدئو استفاده کرد که هر کدام اگر در جای درست استفاده شوند می توانند به جذابیت سایت بیافزایند.

برای طراحی سایت در مشهد با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۹ میانگین: ۴.۶]

6 دیدگاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *