طراحی اپلیکیشن در مشهد

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل

طراحی سایت و اپلیکیشن

در دنیای دیجیتال طراحی یک وب سایت خیره کننده ممکن است مهم تر از ویترین فروشگاه باشد.اگر می خواهید کاربرانتان خدمات و محصولاتتان را بهتر ببینند پس باید ویترینتان را به بهترین شکل طراحی کنید.

امروزه اهمیت طراحی سایت از دید کسی پوشیده نیست ، شاید افرادی که به روش سنتی به تجارت می پردازند نیاز به داشتن یک وب سایت را حس نکرده باشند اما واقعیت این است که هر فردی که به دنبال خرید محصول یا دریافت خدمات مشخصی است ، در ابتدا جست و جو خود را در گوگل آغاز می کند سپس اقدام به خرید می کند.

با این شرایط بسیاری از مدیران سایت تصمیم گرفتند که سایت های خود را برای دسترسی آسان کاربران تلفن های همراه هوشمند ریسپانسیو کنند. همچنین اغلب صاحبان مشاغل تصمیم گرفتند ، برای رونمایی بهتری از کسب کار خود اپلیکیشن موبایل طراحی نمایند. در این مقاله سعی داریم که به بررسی طراحی سایت و اپلیکیشن در مشهد بپردازیم.

آشنایی با اپلیکیشن ها و موارد استفاده از آنها

 

طراحی اپلیکیشن موبایل این فرصت را در اختیار می گذارد که بتوانید با مشتریان خود ارتباط بیشتری برقرارکنید ، به این صورت که اگر کسب و کارتان پتانسیل لازم را داشته باشد می‌توانید یک پل ارتباطی قدرتمند را با ساخت اپلیکیشن بین خود ومشتریانتان ایجاد کنید.

طراحی سایت با اپلیکیشن برای تلفن های هوشمند دارای سیستم عامل انجام می شود ، از این رو برنامه نویسان برای تلفن ها و دستگاه های قابل حمل اپلیکیشن طراحی نمودند. بسته به نوع سیستم عامل خود کاربران باید به Appstor ( کاربران دارای سیستم عامل ios ) و یا Google play ( سیستم عامل های اندروید ) برای دانلود اپلیکیشن خود مراجعه نمایند.

ریسپانسیو بودن سایت

 

طراحی سایت ریسپانسیو امروزه بسیارحائزاهمیت است ،به همین منظورتمام پروژه‌هایی که توسط  تیم طراحی وب سایت آریاگستران پیاده‌سازی می‌شود به صورت ریسپانسیو می‌باشند. درگذشته از قالب ریسپانسیو در طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی استفاده نمی‌شد و اگرمشتری  درخواست طراحی سایت ریسپانسیو داشت باید هزینه جداگانه پرداخت می‌کرد و تیم طراحی دوباره برای یک سایت زمان می گذاشتند و کدهای سایت را اصلاح می‌کرند. اما امروزه برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه شرکت و مشتریان ازهمان ابتدا طراحی سایت ریسپانسیو توسط شرکت ارائه می‌شود و این قابلیت تاثیری بر روی هزینه طراحی سایت ندارد زیرا ریسپانسیو بودن یک قابلیت مهم برای رابط کاربری به حساب می‌آید.

طراحی سایت حقوقی

مزایای طراحی اپلیکیشن

 

بالابردن اعتبار فروشگاه : یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن ایجاد برندینگ برای کسب و کار است ، با داشتن یک اپلیکیشن و ios اعتبار خود را نسبت به فروشندگان و تجار سنتی بالا برده.

صرفه جویی در زمان و هزینه : از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن صرفه جویی در زمان است ، چرا که مشتری به جای اتلاف وقت در رسیدن به فروشگاه و یا هر مرکز دیگری به صورت آنلاین خرید خود را انجام می دهد.

داشتن مشتریان وفادار: با ارائه خدمات به صورت آنلاین و هرآنچه که مشتری می خواهد، باعث رضایت مشتری می شوید در نتیجه مشتریانی وفادارخواهید داشت. از این رو طیف مشتریان خود را افزایش خواهید داد.

تبلیغات موثر وهدفمند : از ویژگی های داشتن یک سایت اپلیکیشن موبایل اندروید ایجاد تبلیغات موثر و هدفمند برای مشتریان است ، با این فعالیت در حال تبلیغ برند و شاخه فعالیت خود باشید.

پشتیبانی آنلاین : برای دستیابی به امکانات بیشتروکسب وفاداری مشتریان نیازمند به تیم پشتیبانی قدرتمندی هستیم.

 

امکانات اپلیکیشن

 

ویژگی‌های یک اپلیکیشن موبایل خوب ثابت نیستند؛ چراکه دردنیای پرازرقابت اپلیکیشن‌ها، توسعه ‌دهندگان باید دائماً نسبت به ترندها و قابلیت‌های جدیدی که به بازارعرضه می‌شوند هوشیار بوده و آن‌ها را در اپلیکیشن‌هایشان تعبیه کنند.

کاربران نیز بیشتر به استفاده ازاپلیکیشن‌هایی ترغیب می‌شوند که طراحی زیبایی دارند و چشمگیر هستند. دراین میان اپلیکیشن‌هایی که طراحی ضعیفی دارند برای کاربران خسته کننده‌‌اند؛ تا حدی که ممکن است کاربران بعد از نصب و یک یا دو بار استفاده، دیگرهرگز به آن‌ها رجوع نکنند.

درحالی که برخی اصول اولیه نظیر استفاده آسان، عملکرد خوب و قالب اُپ درتجربه کاربری مهم دیده شده ، اما در واقع این‌ها فقط یک سری نکات کلی هستند. برای اینکه یک اپلیکیشن استاندارد و حرفه ‌‌ای داشته باشید باید به یک سری نکات ظریف‌ ترنیز توجه کنید. به همین دلیل، ما این موارد را در این مقاله تحت عنوان ویژگی‌های یک اپلیکیشن موبایل خوب و حرفه‌‌ای برایتان روشن خواهیم کرد.

طراحی سایت صرافی در مشهد + امکانات و قیمت 1401

 

 

ویژگی های یک اپلیکیشن خوب

 

  • بهره گیری از فناوری AR : استفاده از فناوری AR مخصوصا برای کسب و کارهایی که محصولات فیزیکی به فروش می‌رسانند، بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود. کاربران می‌توانند نمای سه بعدی محصول را قبل از خرید مشاهده کنند که قطعا هیجان انگیز است. استفاده از چنین ویژگی‌های نوینی باعث می‌شود تا به سرعت از رقبا پیشی بگیرید و حجم عظیمی از کاربران را به اپلیکیشن خود جذب کنید.

 

  • استفاده از پوش نوتیفیکیشن : استفاده از پوش نوتیفیکشن‌ها یکی از بهترین ابزارها برای ارتباط با کاربراست. طبق آمار، ارسال پوش نوتفیکیشن، درمقابل ارسال ایمیل یا بازاریابی پیامکی بازخورد بهتری دارد و بسیاری از کاربران به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرارمی‌کنند. سعی کنید پوش نوتیفیکشن‌ها را بصورت شخصی سازی شده برای افراد بفرستید تا بازدهی بیشتری را دریافت کنید. ارسال پیشنهادات، تخفیفات و جشنواره‌های فروش از بهترین ایده‌ها برای ارسال پوش نوتیفیکشن هستند. البته در ارسال آن‌ها نباید زیاده روی کنید !

 

  • قابلیت جستجو در اپلیکیشن : اضافه کردن امکان جستجو به برنامه، مخصوصاً اپلیکیشن‌های فروشگاهی یا پرمحتوا، می‌تواند به ‌شدت برای مخاطب کاربردی و جذاب باشد. قابلیت جستجو با اینکه موضوع ساده‌ای بوده ، اما بسیاری ازتولیدکنندگان اپلیکیشن به راحتی از کنار آن عبور می‌کنند، بنابراین استفاده از آن می‌تواند یک مزیت در برابر رقبا باشد.

 

  • تامین امنیت لازم : تأمین امنیت داده‌ها و اطلاعات کاربران، از مهمترین اصولی است که باید به آن پایبند باشید. شاید نیاز باشد برای این کار از متخصصان این حوزه کمک بگیرید؛ اما با توجه به اهمیت موضوع، صرف هزینه برای آن معقول خواهد بود. علاوه بر اطلاعات کاربران، امنیت خود اپلیکیشن در برابر حملات هکرها و ویروس‌های مخرب نیز باید قابل توجه باشد. ویژگی‌های امنیتی مانند استفاده از رمزعبور برای ورود به برنامه وحسگرهای اثرانگشت یا آنالیز صورت که اخیراً در اکثر تلفن‌های هوشمند وجود دارد، باعث افزایش امنیت و اعتبار اپلیکیشن شما خواهد شد.
مدیریت شبکه های اجتماعی

 

  • قابل اجرا درتمامی گوشی های هوشمند : درهنگام طراحی اپلیکیشن اندروید باید به این موضوع توجه کنید که با توجه به گستردگی حضور گوشی های هوشمند در این بازارباید اپلیکیشنی طراحی کنید که تمامی آنها که در تمامی آنها قابلیت اجرا واستفاده داشته باشد. همچنین این اپلیکیشن بتواند در هنگام زنگ خوردن گوشی ویا موارد دیگربا سایر برنامه ها ارتباط مناسبی برقرارکند و به کار خود پس از ایجاد وقفه ادامه دهد.

 

  • امکانات بیشتر نسبت به اپلیکیشن های مشابه : در صورتی که اپلیکیشنی با فعالیت مشابه موجود باشد ، اپی بهتر وبا کیفیت تراست که درحوزه ی فعالیتش امکانات بیشتری به کاربران بدهد به بیان دیگراپلیکیشنی خوب است که نسبت به رقبا ازارزش افزوده ای برای کاربر برخوردار باشد برای دیدن نمونه های از اپلیکیشن های طراحی شده توسط گروه آریاگستران طراحی سایت در مشهد به نمونه کارها مراجعه کنید.

جمع بندی

طراحی انواع اپلیکیشن در مشهد با امکانات مختلف امکان پذیر است اگربه دنبال طراحی سایت واپلیکیشن خود هستید ، تیم طراحی آریاگستران درمشهد به شما این امکان را می دهد تا اپلیکیشن خود را کاملا حرفه ای ومطابق با نیاز خود طراحی کنید.

برای موفقیت هرکس از جایی شروع به کارمی کند وگاهی از نقطه صفر شروع می کند اما شما این شانس را دارید که تنها نباشید و چرخ را از نو بسازید، تیم  خود را گرد هم آوردیم تا بتوانیم  پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *